Brumm brumm!

Seg dag idag....
Ska bli skönt att komma iväg till jobbet i morgon! Hur många tycker det? haha!

Och på torsdag ska jag, mamma, Bosse och min lillebror gå på handledarkurs på körskolan! Jag fick sluta tidigare (Älskar min chef!) för att gå på det! Nu ska jag äntligen få fart på det där j*a körkortet!
Viljan finns ju till 1000, det är bara pengarna och tiden som saknas.. Tur att jag bara jobbar deltid så jag får några dagar ledigt i veckorna (ibland) så man kan köra lite! Med mamma blir det ju iof bara helgkörning, om vi inte råkar vara lediga på samma dag då!

Jag längtar till den dagen då jag får köra! Lagligt! haha!
Åååh.. Kännslan man har när man sitter bakom ratten, skräckblandad förtjusning! haha! Nervös och lycklig på samma gång! så härligt! ;)

Lite Tindra update: Hon har praktiskt taget slutat krypa nu och går nästan hela tiden! Hon säger tydligt mamma, nej, titta... och så säger hon bappa (Pappa) dää (Där) och Tss tss tss (Samtidigt som hon typ blåser!) när hon ropar på katten! haha! Sen härmar hon bara ord, men upprepar dom inte.....

Nej! Nu ska jag sova så jag är pigg på jobbet i morgon!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0