End of day....

Jobbade till 4 idag! Kände mig lite hängig men det blev bättre! Även om halsontet fanns kvar så vart jag lite piggare! Men jag tror jag måste dricka mer för jag vart snurrig (yr) och lite förvirrad ibland! Så vart det när jag var ute och red oxå! jag hade typ minneslucka och kände mig lite yr ibland...

Efter jobbet åkte jag till stallet! Skönt att rida när det var någolunda ljust ute!
Men det vart så dimmigt mot slutet, som en vägg och det var ända upp till trädtopparna! så det gick bara att skritta! Men det var mysigt det också trots att det var lite kallt i dimman!
Jag satt och sjöng disney låter för Nadja! hihi!

När jag var klar i stallet kom Linda och Marie och vi vart akut sugna på pizza! Så vi åkte runt och letade efter en pizza... Bagare? Butik? Vad det nu heter... Som var öppen! Tillslut kom vi till Antep! Vi åt och pratade och det var mysigt! hihi!
Sen skjutsade Linda hem mig! Tack för det, så jag slapp gå! För mina fötter var blöta och kalla efter att jag skurat typ hela spolspiltan i stallet!

Nu har jag typ huvudvärk.. Eller ja, fortfarande, men lite mer!
Ska jobba i morgon oxå, 11-15 bara, så det ska bli skönt sen att få leka med Tindra lite! Jag vill ha regnkläder eller en ordentlig overall tilll henne! Inget j*a fluff gulli gull... en riktig, fodrad overall! Men det finns inte i hennes storlek! Vad f*n!

Nej nu ska jag slösurfa lite sen gå å sova!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0