Fartfylld dag?

Idag var jag och Tindra med mamma på förmiddagen! Vi åkte till landet och kollade råttfällorna, 2 halshuggna möss! 0_0
Tindra "gick" och sparkade i löven och jag fick morötter av mamma från trädgårdslandet och hennes gamla ridskor! det behövdes, jag har inga!! *tack*
Sen åkte vi tillbaka och åt lunch på Antep! Efter det gick vi in en sväng på H&M och min underbara mamma köpte en tröja på rean till mig, och en overall till Tindra! Är hon inte världens bästa mamma?
Alla på mitt jobb tycker det iaf! hihi!

Sen på kvällen kom Linda över till mig och vi kollade på Bonde söker fru och Greys anatomy! Vi hade så kul under BSF! haha! "Åh vad söta dom är" hahahaha! Jag och Linda ska ju skaffa oss en bög kompis! Dom är ju sååå underbara! ;) Skulle vara kul att ha en vän som är typ som han, bonden!

Sen ringde Ida! Vi pratade ett tag! Var kul! Jag har saknat henne massor! Vi måste ju träffas snart.... Hon hade en rolig nyhet att berätta! *Grattis gumman, visst var det underbart?*

OH! Btw.. Linda! Du glömde din hårklämma här! ;)

Nej, nu är det snart dags för kudden! Jobba i morgon, sen är det första steget mot körkortet! *Weeii* Blir nog en lång dag i morgon!
Aaron på mitt jobba har klarat sin skrivning nu så snart har även han körkort! Man blir extra taggad när man hör sånt! ;) jag längtar massor till Gillinge! ;) hehe!
Nej... Lägga av nu kanske?
BYE!

Kommentarer
Postat av: Ida

du det var en känsla som inte går att beskriva =) jag kunde inte sova igår för att jag bara låg och tänkte på det =) ska scanna in bilderna imorgon på jobbet då kan du få se =) annars kan du ju alltid komma hit och titta :p saknar dig med gumman!!

2008-10-16 @ 21:52:01
URL: http://frokenmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0