*Host host* *Snörvel*

Jaha... Så var man typ förkyld då eller nåt och såg fram emot sin lediga dag och tänkte kurera mig lite så jag är frisk (??) och pigg tills på lördag då jag skulle jobba igen!

Men då ringer Tommy och frågar om jag kan hoppa in och jobba några timmar... Och eftersom jag har så svårt för att säga: "nej jag är inte riktigt bra idag", eller "Nej jag har plander idag"! Så säger jag: "ja självklart!"
Ja visst är det bra att jag hoppar in och visar att jag vill jobba! Men jag mår fan inga bra altså.. Jag hostar och snorar och det rinner i mina ögon...
Ja ja.. nu har jag ju redan sagt ja, så nu måste jag ju jobba! Och jag hoppas dom ser att jag är dålig och jobbar ändå! Och förstår hur snäll jag är som hoppar in åt andra sjuka fast jag själv är sjuk!

Jag ska jobba 12 till ca 4 eller 5 bara, men ändå! Det är pengar.. Men ändå! Sen ska jag ju rida oxå! Jag som hade sett fram emot att rida när det var ljust! Men aja.. Jag får rida på dan på söndag!

Nej nu ska jag äta för jag får ju ingen lunch idag, så jag måste äta innan jobbet!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag går också alltid till jobbet, när jag sjukskrivit mig har de vart för jag inte FÅR komma dit för mina kollegor och chefer.



2008-10-03 @ 10:19:11
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0