If I could turn back time....

Inte tusan tänker Tindra på att man ska ställa tillbaka klockan en timma! ;) Hon vaknar ändå på "samma tid" som vanligt!
Jag känner mig ovanligt utvilad trots att jag lade mig vid 00.20 och vaknade en gång i natt + gick upp för ca en timma sen (06.10 ungefär!)
När jag tog upp Tindra i sängen satt hon och snackade som bara den!
Det lät som hon sa "stor" hela tiden! Haha! typ: "titta! oish.. (oj) stol! (Stor?)"  haha! och jag tror att "kaka" är tavla av någon konstig anledning!?!?
För när jag frågar: "Vart är tavlan?" tittar hon på tavlan och säger kaka!

Men hon snackar så himla mycket! Och hon tittar på en och har seriösa konversationer med en! ;) Så sött!
I morse bajjade hon 2 ggr och lät väldigt snorig när jag tog upp henne! Jag hoppas inte att hon blir förkyld!

Ja tävling idag då!
Jag är faktiskt inte ett dugg nervös, men det kommer väl?! Jag vet ju hur det kommer sluta ändå!
I ponnyklassen kommer antingen Lovi, Jossan eller Marie bli placerad (Det är 2 plac.) och i hästklassen (1 plac.) kommer Carine eller hon Monica som har sin häst på ridskolan vinna.... Men det är nog bara för att det är just det med hästen.,.... Annars tror jag på Carine!
Jag tror att jag och Nadja plkacerar oss på en värdig sistaplats! haha!

STARTLISTA
Klubbdressyr 2008-10-26

beräknad 1:a start kl. 13.00
Klass 2: Lätt C:1 2008
Alla kategorier inkl. ridhästar Antal placeringar ponny: 2 Antal placeringar häst: 1

-1 Amanda Lindell - Nicke LillTroll (B)
1 Marie Nylund - Nellie (C)
2 Monica Mützell - Cayenne (H)
3 Ebba Söderman - Asterix (B)
4 Therese Nordqvist - Nadja (H)
5 Sandrine Engstrand - Bolivia (D)
6 Josefine Jakobsson - Blixen (D)
7 Carine Jakobsen - Valentin Vallmo (H)

8 Lovisa Lindekrans - Pim Pim (C)
9 Amanda Griberg - Nadja (H)

GOOOO TEAM FRÖTUNA!!! Hahahahahaha!!

Klass 1: Lätt B:1 2006
Alla kategorier inkl. ridhästar - ihopslagna Antal placeringar: 1
1 Monica Mützell - Cayenne (H)
2 Frida Granqvist - Öhnarps Ghost (D)
3 Josefine Jakobsson - Blixen (D)
4 Angelica Fridh - Mariette (H)
5 Amanda Hedberg - Mr Smuggler (C)
6 Maria Skogefält - First Reprize (H) Utom tävlan


haha alla hästar har värsta coola namnen och så kommer NADJA mitt i alla! haha! jag sa att vi skulle skriva "Nadia from Russia" på anmälan, men det ville inte Linda! *Konstigt va?* hehe!

Nej nu är klockan 8! Runt 10 tiden skulle vi vara i stallet! Amanda och nennes mamma kommer och hämtar mig *Så snällt så <3* så jag slipper gå!
Hoppas att det inte blir inställt bara för att det blåser så bara!
Gräset ligger ner för vinden här utanför fönstret!

Jag har ont i min knoge i pekfingret och i långfingret på högerhanden.... Jag slog i ett av "facken" på jobbet när jag skulle stoppa tillbaka jeans,.... Det blir inte bättre direkt, utan mest värre!
Kanska ska sluta skriva? haha!

Ja ja..
BYE!

Kommentarer
Postat av: Linda

GO TEAM FRÖTUNA!

2008-10-26 @ 09:45:37
URL: http://withoutlimits.blogg.se/
Postat av: Amandah

HAHAH ...Nadja är så snäll o ger oss sista plats :D! Heh ..

2008-10-26 @ 09:57:30
URL: http://svealt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0