kul dag på jobbet...

...Eller inte!
Det första jag fick göra och ca 2 timmar framåt var att krypa runt på knä och torka klädfacken med en äcklig disktrasa! Damm och annat snusk och skurmedel som jag kan garanera säkert är farligt att få direkt på huden... Men med lite handkräm sen så vart allt mycket bättre! Fast... Så farligt var det ju inte!
Det var åtminstone skönt att ha något att göra!

Men mina knän vart typ totalt förstörda! Undrar om jag kanske ska ta och kolla upp om det är något fel på dom? Jag har ju liksom ont jämt (Hade det innan jag började jobba också!) och jag kan knappt resa mig upp efter ett tag om jag krypit runt sådär o.s.v... Efter jobbet mötte jag upp Patrik och Tindra, och så gick vi till Willy:s! Men jag var tvungen att stanna och sätta mig hela tiden på vägen hem! Det gjorde så ont!!
Ja ja det går väl över som allt annat.. Eller ja...

Busade med Tindra på kvällen tills sjukhuset började, då kröp hon upp i soffan (ja hon kommer NÄSTAN upp själv nu!) till mig och myste en stund innan hon blev trött och kinkig så jag fick busa och brottas med henne!
När Bonde söker fru började ville hon inte alls vara snäll och rar längre utan gick och drog runt på min datastol, pillade på mina tangenter, skrek och jagade katten!
Herrans vilket liv det var! haha!
Men hon är så söt så det gör inget! ;) men patrik böt blöja, satte på pyjamasen och gav henne välling så jag fick kolla! Snäll han är! ^^,

Altså... Den där bonden från Gottröra.. Seriöst.. Jag skulle kunna operera om mig till kille för att bo med honom på hans gård! haha! Och han ser ju bra ut dessutom!
Jag hoppades på att man skulle få se en skymt av Hanna igen, men hon är väl säkert med i något senare avsnitt eller nåt...
Skulle vara kul att träffa henne nu... Det var ju typ 5 år den sist jag pratade med henne! Jag såg henne på flygis och hejade på hennes mamma för några månader sen, men hann inte prata med dem.. :(
Jag och Hanna lekte ju när vi var "mindre" haha! Våra trilioners käpphästar och alla hästlekar.. Riktiga hästfjollor var vi! ;) Men vi hade kul! Skulle vara kul att prata gamla minnen! ;)

Efter BSF var det Gey's Anatomy! Spännande! ;) och sorgligt.. Satt och grät i soffan med katterna! haha!

Jo förresten.. Vi försöker ju få Tindra att säga pappa till Patrik! Hon säger ju mamma till honom också! haha! Men nu har hon iaf börjat säga" babba" och "paa paa" (Med pipröst!)! Tokfisan! ^^,

Nej.. Jag är ledig i morgon, men jag har huvudvärk.. Så jag ska lägga mig snart!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Är det Hanna D som jobbar hos honom? :p Han och jag tävlade tillsammans i Borlänge, han är ju bror till ridskolechefen på Skånsta så vi snackade lite där. :) Sebbe blev sur när ja tyckte att han va snygg, haha! :p Skit fin gård, och en grym hästbuss! ge mig

2008-10-09 @ 00:50:44
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0