My baby just loves to dance....

Ridturen med min mamma gick bra! Det var kul för oss båda! ;)
Jobbade i lördags när Linda, Marie och Fanny var å hälsade på Bosse! hade sååå gärna velat följa med och träffa honom.. Pussa på honom lite! ;) Jag får nöja mig med bilder på honom! ;)

Men det gick bra på jobbet! Det var en del folk var å handlade så det var skönt att ha något att göra!
Senare på kvällen så kände jag mig så pigg och hade världens lust att dansa!

Jag sa till Patrik "ååh jag vill dansa, med någon annan är mig själv eller Tindra" och vet ni vad han sa då?!?!?
"Ja men gå ut då?" *Kors i taket* Jag fick lämna hemmet utan att tjata!!
Men då kom nästa problem.. Jag har ju ingen å gå ut med! Jag känner ju typ inga här....

Linda var ju iväg på äventyr och sen känner jag ingen annan som hade tid/lust... men så helt plötslgt så hörde Ronja av sig, Patriks ex, och jag frågade om hon skulle gå ut och det skulle hon (Ovanligt? Nej...) och jag fick följa med!

Vi föde hemma hos en kompis till Ronja sen for vi upp till Mobergs!
Jag hade en trevlig kväll trots skavsåren från helvetet! haha!

Här är beviset på att jag har ett socialt liv! haha!

Klicka för större!

Söndagsmorgonen kom och Patrik skulle gymma, men fick inte tag i Henke som skulle med, så jag åkte till stallet! För jag orkade inte vänta till det blev natt! Red Ini som vanligt på söndagarna nu framöver. Det gick jätte bra!
Är supernöjd med ridturen! Skönt att rida i solen! ;)

Nu ska jag hjälpa Linda med Bloggbanner! ;)
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0