*Nu kommer hon!*

Jag glömde ju berätta!

Jag pratade med min kusin igår, Regina, och hon berättade om förlossningen! Hon hade fått värkar och efter en timma hemma så bestämde dom sig för att åka till BB! Men de hann inte längre än til Roslagsstoppet (Ca 20 min från Norrtälje) innan hon fick krystvärkar och fick stanna och ringa på ambulans!
Och strax efter att ambulansen kommit så födde hon sin lilla dotter! I baksätet på bilen! hihi!

Det roliga är att på exakt samma ställe är Patrik född! Fast han är född i en ambulans!

Jag hoppas på att kunna komma och hälsa på nästa helg och se den lilla och även hälsa på Nova som jag inte sett på jätte länge! Och Regina oxå såklart!

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0