Önskelista!

Jag tänkte skriva upp en liten önskelista!

Tindra:

  • Bilbarnstol 10 kg +
  • Barnmöbler
  • Nytt täcke och kudde (Ej för tungt!)
  • Påslakan och lakan
  • Barnpulka
  • Leksaker
  • Kläder och pyjamaser
  • Skötbord (Ett stabilare för 1 år +)
Säkert en massa andra saker oxå, men är för trött för att tänka nu! ;)


Therese:
  • Digitalkamera/Digital systemkamera
  • Pengar/presentkort till körlektioner
  • Presentkort på IKEA
  • Raggsockor
  • Ergonomiska och snygga skor!
Jag vet att det är omöjligt, men om det inte var det, så skulle jag vilja ha en trea (Lägenhet).... Vart som helst i Norrtälje utom på flygfältet går bra! ;)

Om vi får ett nytt skötbord så tänkte jag sälja det gamla + gåstolen och bilstolen. Ev. kanske sälja till "kompispris" till Henke, Li och deras lilla Ewelyn som kom i lördags! Men de vill säkert ha nytt så! ;) Vet ju hur det känns! Hehe!

Så om någon är intresserad så är det bara att hojta!

Gåstolen är så gott som ny! Lika så bilstolen! Skötbordet är såklart använt och har en minimal spricka i "fodret" och en liten knappt synbar missfärgning.. Annars helt och rent! Badbaljan är knappt använd (Hör till!)!
Sen har jag även en hel del kläder! Tjejkläder i olika storlekar (Upp till stlk 68) en del bara använda en gång!

Nu ska jag sova! Måste börja lägga mig i tid nu.. Blir så trött annars! hehe!

BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag har handlat födelsedags present redan. :p

2008-10-30 @ 23:15:02
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

yes, då var du med. tur att det gick så bra! :)

2008-10-31 @ 23:18:49
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0