Ryck!

Söndagens tävling gick bra! Jag är rätt så nöjd med mina 172 poäng! Nadja skötte sig utmärkt! det är bara jag som inte kan rida ordentligt! ;)
Men de dömde lite oproffsigt tyckte jag.... Nästa gånge borde de ta och hyra in en dommare.. 3 av 4 som placerade sig var folk om hade sin häst på ridskolan.. Dåligt tycker jag.. och enligt TR så får inte dommaren ha någon relation till de tävlande.. och dommaren var en gammal ridlärare och har haft lektioner för mig (Iof X-antal år sen men ändå!) och en annan ridlärares dotter kom 2:a och hennes mamma "hjälpte till att döma/skriva"....
Lovi som red jätte bra fick nästan sämst poäng... Medan 3 av de som placerade sig inte red vidare bra alls! Lite dåligt tycker jag! Men men...

Bilder på mig och Nadja, fotade av Amanda!
Lite redigerade av mig..






Jobbade i måndags och tisdags UTAN TRÄNINGSVÄRK!! Helt otroligt!

Idag är jag ledig! Hade inte tänkt göra nåt alls! Men när jag och Tindra gått upp så frös jag så förbannat så jag var tvungen att gå upp och röra på mig! Så jag fick nåt ryck och städade i hallen! Jag plockade bort allt skräp och fixade i ordning! Så nu är det tomt och fint där! *Stolt*

Tindra ramlade ner från sin leklåda idag oxå.... Hon klättrar i den och så sitter hon i den eller på kanten med fötterna i den.. Det spelar ingen roll hur mycket man tar bort henne därifrån och säger nej, hon är där 3 sek senare ändå.. Men nu så var jag i hallen och så kände jag på mig att något skulle hända så jag gick in i vardagsrummet och hann precis se när hon föll baklänges! Som tur var slog hon sig inte hårt... Men hon var jätte ledsen så hon fick leka med Patriks klocka (Hon gillar saker som glimmar! ;) ) och fick lite välling så var det bra sen!

Nu ränner hon runt här och är jätte trött, så varje gång hon snubblar lite elelr rågar slå i något lite grann så gråter hon.. men hon vill inte sova.... Får väl vänta ett tag så somnar hon väl sen! Nu ska jag kolla på Mjölktandsmössen med Tindra och Patrik! ;)

BYE!

Kommentarer
Postat av: Amandah

Nadddiiis :))

2008-10-29 @ 21:31:30
URL: http://svealt.blogg.se/
Postat av: Kim

Ni var fina ju! :) Nyklippt häst?

2008-10-29 @ 23:32:57
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0