Läskigt häftigt!

Grattis Kusin vitamin (Regina) till din lilla dotter som kom idag!
En liten tjej på 3175 g kom idag 13.25! Grattis!


Idag har det vart en seeeg dag på jobbet! Nästan inga kunder alls, men det var skönt för jag har kännt mig jätte trött och hängig idag! Hostat och snorat hela förmiddagen och haft ont i halsen, men den släppte efter lunch!
Jag dricker mer vatten nu och det brukar innebära att något är på G.. Hoppas inte!

Efter jobbet kom Patrik och Tindra! Patrik gick till gymmet och jag o TinTin tog en romenad in på Åhléns och kollade efter regnkläder! Men det fanns bara i stl 86/92... Men då kanske man kan ha ytterkläderna innanför? Eller är det medräknat att man ska ha det? Vi köpte även en present till Rasmus som snart fyller ett år han oxå!
Sen promenerade vi hem och jag tyckte att Tindra satt lite konstigt i vagnen, nedsjunket lixom.. så jag kollade och då hade det här "fotstöds tyget" lossnat! Det tog mig 10 min att få på det igen och Tindra var trött och grinig och sparkade bara bort det igen så fort jag började närma mig knapparna med varandra (Sätta ihop dom altså!) Men jag fick på den igen och Tindra somnade strax efter det!

Hem å kolla på sjukhuset, äta Billys Pizza (Nyttigt jag vet..) sen kom Tove och hälsade på ett tag! Precis när hon gick kom Patrik hem! Tindra var helt hyper och sprang runt och skrek i extremt ljusa och höga toner! men hon är så söt så det gör inget (ÄN!!) Var lite orolig bara att hon skulle vara för hyper för att sova!
och jag hade rätt... Lade henne i sängen ca 21.20 och hon somnade inte förrän 22.15....


Är ju medlem på en sajt som heter "Ifokus".. Där finns olika "teman" t.ex: Ridsport.ifokus och Övernaturligt.ifokus!
På  ÖF (övernaturligt.ifokus) är jag mest aktiv just nu och jag lade in ett foto på mig och bad den som hade lust att läsa av fotot! och en tjej skickade ett PM att hon kunde göra det! Och gud vad chockad jag vart när jag fick hennes svar.. jag kopierar in texten så den som vill får läsa!
Annars så är det bara att scrolla ner, men du kommer missa "historien om mitt liv"! ;)

Hej, nu har jag knåpat ihop lite :)

Jag känner mig väldigt dansant med dig, jag får en känsla av dans, smidighet, rörelse jag tror att Du har en otroligt bra kroppskontroll vilket menas att du har kontroll på dina muskler, även på de mindre.
Jag känner en rörelse, jag vill verkligen placera in dig i facket "tycker om att röra på sig"!
Du är aktiv i din vardag, grejjar med både det ena och det andra och är inte rädd för att ta i om det behövs.
Du vet vad du vill och när du förutsätter dig en sak så genomförs den också!
Du har en lite konstnärsådra i dig som tycker om att skapa, jag blir inte på det klara med om det handlar om att måla eller på annat sätt skapa!

Det känns verkligen som att du har ett starkt psyke, en överlevare helt enkelt.
Det finns även en portion envishet *Ler* och tålamod.......lite som att ok, då gör vi det igen och igen......
Jag ser en ärlighet hos dig som kanske inte alltid passar andra men att "hitta på" saker bara för att det ska passa andra känns inte som någonting som du gör helt enkelt.

Jag har ju redan sett på din presentation att du ägnar dig åt hästar så den delen behöver jag inte beröra mer än att du är en duktig flockledare, djur trivs tillsasmmans med dig och känner sig trygga helt enkelt.
De har inga större problem med att följa dig då det litar på att du tar hand om det mesta.

Du är ung men har genomgått en hel del och fått lära dig ta ansvar tidigt i livet, det känns inte som att du har fått allting serverat på silverfat även om många tror det, du har verkligen fått visa att du kan, gång på gång!
Idag vet alla att du klarar av det du tänkt dig!

Jag får av någon anledning upp siffror och känner även en viss oro, det kan vara inbillning men om du oroar dig för någonting så kommer det att lösa sig men kanske inte denna månad.
Strunta i den här meningen om du inte förstår vad den innebär därför att då är det en feltolkning helt enkelt.

Jag känner som sagt en stor mognad och allvar hos dig, du nonchalerar inte saker och ting hur som helst med orden "det ordnar sig" utan du själv ser till att det ordnar sig!
Med detta menas förstås inte att det inte finns busighet för det gör det i stora mått men när det gäller så har du en förmåga att verkligen sammla ihop allt och ta kommandot, hysteri ligger inte för dig som jag känner!


Jag brukar kunna skriva en hel uppsatts men denna gång känns det svårt, när man gör en avläsning så tar man egentligen kontakt med din själ och aura och känner av den men jag blir inte insläppt helt och fullt vilket gör att jag tror du har en väldigt stor integritet, det tar tid innan man lär känna dig riktigt på djupet, de som gör det har dig som vän för livet.
Det finns mycket kärlek hos dig och den delar du mer än gärna av dig till dina nära och kära.

Jag har även en man med mig, han är ganska kort, jag själv är 1.60 och han är max 1.75 lång.
Han är lite äldre och har tappat håret uppe på hjässan men har hår kvar vid öronen och bak i nacken.
Han har varit mörkhårig men som han visar sig så är det nu mer mörkt grått hår.

Mannen är rundlagd i ansiktet med glada varma ögon, ögonen är något djupt liggande med blå nyans.
Näsan är inte överdrivet stor och han har fylliga läppar.
Mannen är i 60-65 års åldern och har en väldigt fyllig kropp.......han visar sig på en ladugårsbacke.

Är detta en man du kan känna igen?

Kram //XxXxXxXx

Den som känner mig väl kan ju intyga att det stämmer med åtminstone 85%!
Och jag har aldrig träffat eller ens (mer än per mail då hon frågade om det gick bra att läsa av mig på PM istället för i forumet!) pratat med människan!
Hur häftig är inte det då?

Nej.. Nu är jag ju ledig i morgon! Så jag ska ta och vila lite nu! passa på att glo på en film, nu när det inte gör något om man är uppe senare än vanligt! ;) hehe!
BYE!

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Åh så roligt! :)

2008-10-02 @ 23:10:24
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Gud vad häftigt! Jag tycker nästan det stämmer mer än 85%! Mannen hon pratade om, kan de vara din farfar?

2008-10-03 @ 09:08:26
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0