Tankar som bankar...

Linda ringer och väcker mig här på morgonen! Vad ska det betyda? ;)

Sitter här och funderar på livet och allt vad det innebär med barn, djur, pengar, kärlek....
Tänker mycket på det som har hänt, det förgågna, men även framtiden....
Det känns lite som att jag borde skaffa mig vänner här i Norrtälje, men hur många är normala här då? Eller det kanske det dom är och det jag inte vill ha?
Och hur fan skaffar man sig vänner bara sådär? "Hej vill du bli min kompis?" eller "Vill du leka med mig?"....
Fan det var lättare förr när man var liten.....

Ja ja... Jag kan ju inte flytta härifrån nu heller.. När jag precis fått jobb och allt.... Annars hade jag LÄTT flyttat till Uppsala igen.... Till mina kära vänner...

Den enda jag känner här är ju typ Linda! Och visserligen är hon underbar, men vi har ett avstånd mellan oss som är mer än bara geografiskt... Vi kan lixom inte Connekta (Snygg svengelska?) på samma nivå som jag och mina vänner!
Jag vet inte om det har med åldersskillnaden eller något annat att göra, men det blir lixom aldrig mer än "Hej vän" stadiet!
Nu menar jag förstås inte en sån vän man bara hejjar på, utan vi träffas och pratar och festar.... Men det känns ändå inte som att vi är vänner! Fattar ni vad jag menar? Aja... Jag gillar dig iaf massor Linda! ;)
Och jag hoppas att vi kan bli Riktiga Vänner snart! ;)

Nej nu måste jag ät frulle innan jag hungrar ihjäl!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0