Orka....


Nu är jag så jäkla less på det här!
Idag har någon jag trode var min vän förlorat sin sista chans!
Jag är så less på denna falskhet, svek, ljugerier och baktalande så nu säger jag "tack och adjöss"..... Jag ger upp helt enkelt! Jag har försökt och försökt och försökt...

Du vet inte vad du gått miste om! Jag är världens bästa vän att ha! Och det är DU! inte jag, som förlorar på det här!

Jag försökte, men du dissade mig totalt och nu är det "your loss" lixom....



Nu är det jobba hela veckan!
Skit kul.. Men då är jag iof ledig på lördag och ska på 1 års kalas hos Rasmus! Min älskade gudson!

I Torsdags var jag ju på "handledarkurs" inför körkortet/övningskörning! Det var lätt långtråkigt, för jag var förbannat trött! Men lärorikt? Vi fick se en film om hur vilktigt det var med bälte och rättvända barnbilstolar! Och på en av klippen var det en familj som åkte runt med ungen, typ 2-3 år, klättrandes runt i baksätet och i bakluckan!!!! På en motorväg.... Mitt hjärta höll på att stanna! hur f*******n kan man göra så? Allvarligt! Vad tänker man med då?

Fredagen gick långsamt på jobbet, i principt tomt i butiken hela dagen.... Gick till stallet efteråt och red Nadja på banan! Lindas mamma hjälpte mig att fixa en lampa så jag kunde se något medan jag red! Hon är så snäll! ^^,
Efter det gick jag hem och då sms:ade Linda och frågade om jag ville komma ner till "bryggan" där hon och Marie satt! Så jag gick ner dit en sväng! Var kul!

Lördagen var lite mer fartig på jobbet, iaf vissa stunder! Kom hem ,skittrött, och så ringde Linda och ville bli "salongsberusad" haha! Så hon kom över med en vinare och vi satt på altanen för att inte väcka Tindra, som sov, och pratade och hade kul. Fast det var kallt....
Sen försvann hon iväg och jag lade mig, ganska sent....

Söndagen började tidigt.. Tindra vaknade kvart över 7... Men hon hade tack och lov inte vaknat något under natten!! Så det var skönt! När Patrik vaknat och Tindra somnat för sin f.m lur promenerade jag ner till Vigelsjö ridskola, där Lindas lillesyrra skulle tävla "Lingon Dressyr"! Det gick jätte bra för henne! Hon var väldigt nervös innan men det gick bra! ;)
Åkte med "Lillasyster Lindekrans" och deras pappa tillbaka till stallet!
Ini var halt så jag kunde inte rida, men jag mockade och fixade höpåse och släppte henne på banan så hon fick röra lite grann på sig iaf!
Efter det skjutsade Linda mig hem, men först åt vi på McDonalds för jag höll på att hungra ihjäl!
Väl hemma möttes jag av en superglad Tindra!
Då är det härligt att komma hem! ;)

Hon är mitt liv.. Min gnista! ;)

Jag och Tindra badade och sen nattade jag henne! Patrik var på gymmet under tiden och kom hem ungefär 20 min efter att jag lagt henne!

Kul liv jag har va? haha!
Nu ska jag lägga mig och tugga kudde!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Hittar du till Pernilla? Eller ska jag skriva ut en vägbeskrivning? :p

2008-10-21 @ 12:49:25
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0