*Znark*

Jag har världens sötaste dotter!
Igår kväll när hon skulle sova så var hon ledsen och ville inte alls ligga och sova fast hon var jätte trött! Så efter ett tag kröp jag ner i hennes säng (Spjälsängen altså!) med henne och låg och sjöng för henne! Under tiden satte hon sig upp och lade sig ner i min famn om vartannat. En gång slog hon i huvudet i spjälorna och jag trode hon skulle börja gråta! men det gjorde hon inte! Istället satte hon händerna på bakhuvudet, i håret, gnuggade dom och sa: Aich (Aj antagligen!) haha!

Sen somnade hon tillslut när jag klev ur sängen...

Hon har sovit så himla dåligt de senaste 2 dagarna... Hon somnar sent, vaknar 2-4 ggr per natt och vaknar tidigt... Jag vet inte om det beror på fullmånen eller något.. Jag sover oxå dåligt vid fullmåne...
Det är jobbigt, för oss alla... Jag vill ju att hon ska få ordentligt med sömn!

Idag är jag ledig! Så jag ska kanske hälsa på Regina och kolla på den lilla bebisen! Om hon orkar och hinner.... Sen ska jag promenera med mamma! Ska fråga om hon har lust att promenera på stan, jag måste till banken och gnälla på dom för jag har fått ett ELEKTRON KORT! Ett sånt som småbarnen får! Jag kan ju inte handla överallt med ett sånt! Det fukar inte....

Nu ska jag leka med Tindra lite!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Elektron kort är värdelösa! Varför har du fått ett sånt?

2008-10-21 @ 12:45:12
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0