Jag har världens bästa Boss och har vart på äventyr!

Ja jobbet går bra och jga trivs bara fint där! Så skönt att känna sig som en i gänget och att man kan ha roligt på jobbet! och så fick vi en liten suprice här i fredags! En present av "Bossen" ;) Fett najs!
Vad det var vette fan om jag kan skriva här, men om någon är absolut super intresserad så finns jag på mobilen! hehe!

Jag red i torsdags och fredags och insåg att 2 vardagar i rad inte fuknar.. Så antingen med nån/några dagars mellanrum eller en helgdag och en veckodag! Ska kolla med Amanda om hon vill byta bort sin söndag! För hon har ju inget jobb (Skolan är ju bara till 2, inget jobbigt eller sent direkt!) eller så där det blir sena tider! Så om jag fick önska blir det kanske söndag och torsdag!
I fredags provade jag att rida Nadja på banan med Hackamore! ANDRIG IGEN!!!! En mer framtung häst får man leta efter! Jag hängde i tygeln för att ens svänga häst &%@#"!!! Inga ställda hörn, inga "böjda volter"... Fy f*n...
Jag hade träningsvärk i ryggen dagen efter!

I morse (Läs natt) gick jag upp (Efter mycket om och men!! haha!) vid halv 4 tiden... Ut i bilen till Linda och Marie och iväg mot Uppsala!
Dimman var så tjock då vi fick hålla typ 50-70 hela vägen! När vi väl kom fram så skulle vi lasta Nellie i transporten (Hon är svårlastad ibland!) och hon gick bara rätt på!! Utan bråk!!
Mot "Storstaden" och Hufvudsta Ridklubb där Fanny skulle tävla Nellie!
Första starten var en Clearround och den gick galant! felfritt och en rosett!
Andra starten kom hon på 14 plats av (Jag tror det var över 20 starter iaf!) många startande! Och Nellie gick 0-0!! Duktig ponni!

AS trötta rullade vi hemmåt, med en "powernap" på Ica Rimbos parkering! haha! Ja vi lämnade förstås av Fanny och Nellie i Uppsala först då! ;)

Kom hem och busade med min lilla snutta som jag saknat sååååå under hela dagen! Synd att det var så tidigt vi åkte och att det var typ fullt i bilen, annars hade hon kunnat åka med!
men det var mysigt att gosa och busa med henne medan Patrik var på gymmet!

Tindra har börjat bli stadigare när hon "går" nu! Hon har som max tagit ca 6 steg på raken nu! hihi! Min duktiga tjej! <3 *Mamma älskar dig och är sååå stolt över dig!*

Lite irriterad är jag att Patrik aldrig berättar något om Tindra, om vad de gjort under dagen (inte för att de någonsin ens går utanför dörren!!) eller så... Hon har hostat lite förut och han har inte ens märkt det.. Om det fortsätter så måste han ju ringa läkare!
Och han har inte bokat tvättid (Har inte tvättat på över 2 veckor snart och jag har INGA rena kläder!!), inte ringt kommunen (Det är ju hans ansvar nu när han är "mammaledig"..) eller gjort något produktivt överhuvudtaget!
Tindra får inte ens byta kläder på dagarna och ingen frisk luft! Bara pyjamasen och innomhus.. Stackars min lilla snutta.... Får hon ens mat om dagarna? Jag ska nog räkna barnmatsburkarna.....

Nej nu ska jag sova för jag är skittrött! Jobba i morgon!
BYE!

Kommentarer
Postat av: Kim

Vad kul att du trivs! :) Jag vill också ha heltids jobb, skulle verkligen behövas. När allt gick åt rätt håll rasade allt istället! :'( Fan.

2008-10-01 @ 12:58:32
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0