Long time ago..

Ja nu får jag väl blogga lite eftersom Linda tjatar så! haha!

Jag vet inte ens vart jag ska börja... Det händer ju lixom inget roligt i mitt liv! Inget som intresserar andra iallafall!

Jag rider fortfarande, men bara 2 dagar nu! Umgås en del med Linda och Marie <3 och min älskade Tindra!
Jag och Patrik har det fortfarande lite knackigt men det går väl åt rätt håll nu tror jag... Jag har fått jobb på J.C här i Norrtan men har lite panik över att jag kommer missa allt det roliga med Tindra som jag sett fram emot så mkt; Hennes första steg (Fast jag tror att jag inte missat det eftersom hon tog ett "steg" mot mig idag!!), inskolningen på dagis och allt annat i hennes utveckligt som jag vet kommer ske under de kommande 4 månaderna och garanterat när jag är på jobbet!

Men någon måste ju dra den här familjen framåt.. Vi var ju hos Patriks psykolog på "familje terapi" men hon var lite udda den där tanten och jag tror vi behöver någon som inte "känner" någon av oss för hon verkade mest stå på Patriks sida och det hjälpte ju inte mig så mkt! Eller honom.. Inte för att jag tror att han bryr sig så mkt men ändå...
Bara det är mest synd om honom så är han glad...?

Är lite nervös inför i morgon, första dagen på nya jobbet! Altså shit! Det är 6 mån provanställning sen får jag FAST TJÄNST! Ja om dom är nöjd med mig då vill säga!
Det känns lite skumt.. Nu är man typ vuxen på riktigt!!

Jag får väl skirva i morgon om jag orkar, hur det gick första dagen på jobbet! ;)
Idag vet jag inte vad som händer.. Kanske går vi till badhuset med Tindra eller nåt.. Ska ringa lekland som ligger uppe på Görla och fråga hur det är där, om de har något för "små barn" som Tindra och om det kostar något, öppettider o.s.v... Det stod på en skylt "0-10 år" eller nåt, men man vet ju aldrig...
Ska försöka få Patrik att gå antingen på Kärnan istället för mig, eller på pappa öppet på Familjecenter! Men det är väl för jobbigt och för pinsamt för honom.. Men det är ju faktiskt för Tindras skull han borde göra det!

Tindra kommer väl vakna snart så vi ska väl (Eller jag ska för Patrik spelar och då har han inte tid!!) göra i ordning för att gå ut.. Måste ju röra på sig lite och Tindra behöver frisk luft!
Nu är det ju inte så blött ute, men ganska kallt.. Lekparken här är för stor för Tindra.. Men den i parken kanske fungerar om jag är med och går med henne!?!?!? Det märks!

Nej... Nu drar jag!
BYE!

Kommentarer
Postat av: mormor

Det låter ju inte som om det är bättre mellan dej å Patrik precis.....

2008-09-15 @ 14:14:42
Postat av: Linda

lätt att du ska blogga!

2008-09-15 @ 21:32:37
URL: http://withoutlimits.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh äntligen :D (Har du börjat blogga igen alltså...)

2008-09-16 @ 12:09:13
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0