Bra dag!

Jag trode INTE när jag vaknade att den här dagen skulle bli så bra!

Det började med en "Bad hair day" och att jag gav upp mitt försök till en frisyr...
Iväg till dagis, inte en minut för tidigt om man frågade Tindra som var klar redan halv 10 att sätta på sig kläderna! Hon gick runt med dem i famnen hela morgonen och vart så arg så arg när hon tappade något eller när jag inte ville klä på henne! Hon skulle iväg till dagis nu!

Men i alla fall... Kom till jobbet och det var kunder i butiken!  WOHO! Jag började min dag genom att sälja 3 par jeans och en skjorta till två härliga karlar som sa att jag var en super bra säljare och ville värva mig till deras firma! haha!
De kollade på Tommy (Chefen) och sa:

- Eller blir det problematiskt?
- Det är en kostnadsfråga!

...Svarade han då! haha! Men det är alltid kul att få beröm! Speciellt sådär direkt på morgonen!!

Lite senare kom det en mamma och son in och skulle ha jeans. Till sonen alltså! Jag plockade fram 3 par. Men han gillade det första paret (Och det dyraste! ;) ) och mamman gav mig massor med beröm hon med för att jag hittade så rätt och dessutom rätt storlek på en gång!

Kände mig lite bortskämd med berömmet! Jag är inte van! hehe!

Sen har det vart massor med kunder och vi har haft att göra hela dagen! Och det är ju bra!

Men det bästa av allt!! hahahahahahaha!
Jag fick ragg!! ;) haha!
En gäng killar kom in i butiken och stod och kollade lite på killavdelningen. Jag stod och låtsades sortera i de redan välsorterade och fina högarna av jeans för att se upptagen ut. Då kom en av killarna fram och sa att han ville ha nånting till sin syster. Han visste inte vilken stil hon hade, eller storlek.. Men ungefär som jag sa han... XS eller S alltså...
Jaha lätt för mig att säga vad han ska köpa då! haha!

Efter en stund frågade han om jag var från Norrtälje! haha!
Ja där ser man hur ofta man syns ute på stan! Inte alls alltså! Sen tillslut så hittade vi en tunica som han (jag) tyckte var fin och gick till kassan för att betala...

När jag slagit in tunican så skulle han ha en klädvårdsrulle oxå... Och när jag skulle ta betalt så såg han lite besvärad ut och så:

Han:
Jo förresten!
Jag: (Slutade slå in på kassan)
Han: Alltså du kan forstätta med det där men....
Jag: Mmmm..?
Han: Alltså, du har inte lust att ge mig ditt nummer oxå?
Jag: (Tokrodnar och tittar ner i kassadisken medan jag ger tillbaka växeln)
Jag: Eeh alltså....
Han: Vaddå!? Det kan ju inte vara första gången någon frågar? haha!
Jag: Eeeh jo faktiskt! haha!
Han: Eeh hehe ok? Men går det bra eller? (Ser lika generad ut han...)

Alltså.... Han hade ansträngt sig så mycket för att få prata med mig, t.o.m köpt en tunica! haha! Så jag junde ju inte neka honom! Dessutom var han rätt så söt oxå! :)

(Förlåt, men vill du inte veta så läs inte!)

Så han fick mitt nr och skulle höra av sig senare! haha!
Jag vart så generad att jag började svettas och fick ta av mig en tröja! haha! Och Tessan mobbade mig och tyckte att det var skitkul varje gång hon nämnde det och jag vart alldeles generad! hahaha!

Det är ju lixom skillnad att prata med någon via internet och IRL!! haha! IRL lixom! haha!
Fii fan.. :p

Men kul var det!
Får se om han hör av sig sen då! ;) hehe!

Sitter och funderar på vad jag ska få tag på en hatt nånstans och kom just på att min lillebror har ett par och säkert nån kompis med massa hattar! ;)
Men han svarar inte på msn.. Dumma....

Ska ju ha hatt-tema på kryssningen! :P men det ska vara pimp/hora tema typ.. Sexigt... Men jag vette fan.. jag har en solhatt och en keps! Haha! Och nån ful mössa oxå!



Min fina solhatt! hihi!

Ne jag ska väl leka lite med Tindra ett tag innan det är läggdags! Just nu är hon fullt upptagen med väskan hon fick (Full med godis!!) av sin morfar... *Suck* Tur att hon inte kunde äta mer än hälften av godiset... Så det vart inte så mycket då!


Kommentarer
Postat av: Ida

låter som den perfekta dagen =)

2009-04-18 @ 00:36:18
Postat av: Sussie

Vilken grej. Bra gort att ge han ditt nummer. Kan tänka mig att han våndades en del innan han fråga. Snacka om modigt :)

2009-04-18 @ 12:32:30
Postat av: Mia

Haha, vilken söt kille som vågade fråga :) Varför får aldrig jag några ragg när jag kör ut paket? Alla karlar tar mig bara för en klenis & tror att jag inte pallar bära paket xD

2009-04-24 @ 01:10:39
URL: http://miijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0