Det här är varför...

Jag är helt jävla totalt körd!!!
Det här är varför jag alltid har långkalsonger fram till slutet av Maj....

Jag tror att jag har fått svininfluensan!!!
Jag har alla symptomer: Hosta, muskelvärk, illamående! Och snuva då såklart... Jag har visserligen inte vart i Mexico... Men ändå! Jag kanske har träffat någon som har vart det?
Hur kommer det sig att alla mystiska sjukdomar alltid kommer från Mexico? haha!

Jag vet inte hur jag ska palla resten av veckan... C-vitamin, snorpapper, varm mjölk, kall glass och mollipect... Vad mer kan man göra?
Vatten har jag druckit massor av (Ja jämfört med vad jag brukar dricka!) och jag vet inte vad mer man kan göra!

Tips?
Halsduken ska snart på och långkallingar om vi går ut!

Och jag ska jobba i morgon och på torsdag.... Kul..... Ja ja... Straffet för att jag har kul.. Som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0