:(

Snälla skjut mig!!

Huvudet håller på att sprängas, halsen är igensvullen, hostan har iof avtagit och jag har ont i hela kroppen!
och inte nog med det så har jag haft lock för öronen hela dagen och nu värker det i vänster örat och kliar som satan i höger.... Jag är lite ledsen faktiskt... Tycker lite synd om mig själv...

Tog en Ipren nyss... Ska snart gå och lägga mig...
Vill bli frisk nu! Hatar att vara sjuk!

Tindras hosta är nästan borta, hon har fått Mollipect för den. Det verkade hjälpa.. Men inte på mig.. :(

Hoppas bara att jag inte får öroninflammation!! Då dör jag.. Men det är väl dags för det nu, ungefär var 3.e år.. Var väl 3 år sedan sist.... Och då får jag det ca 2-3 ggr och sen går det ett tag igen...

Ja ja, ska nog göra mig i ordning för sängen nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0