Fy fan för Jamba!

Ja alltså... För några år sedan så laddae jag hem en ringsignal från Jamba.se.... Och sedan dess så har jag fått sms från dom med reklam o.s.v...
Inget speciellt, jag har bara raderat dem!

Men i förrgår så fyllde jag på min mobil med Kompis 195:-
Och under dagen skickade jag 8 sms och ett mms, sms:en är gratis och mms kostar väl ca 1,50. Sen på kvällen när jag kollade mitt saldo så hade jag bara 97 kr kvar!!

Jag vart såklart jätte chockad och mailade comviq som sa att det var Jamba som debiterat för en tjänst jag använt! Alltså 100 kr!!
Så idag skickade jag ett mail till Jamba och bad dem ta bort mig ur deras alla register och avsluta mitt "medlemsskap" som jag inte ens minns att jag registrerat.
Som tur var så svarade de fort och nu är jag borttagen!

Men jag fattar inte hur de kan dra 100 kr bara sådär! helt sjukt! och inte ens en ursäkt eller nåt...

> Hej jag skulle vilja veta hur man avslutar sin tjänst hos er! Jag har inte laddat hem något från er på 3 år och blir fortfarande debiterad för tjänster jag inte ens använder eller vill använda!
> Senast så var det 100 kr som jag precis fyllt på mobilen med som försvann lika fort!
>
> Ta bort mig ut ert register tack!
>
> Mvh Therese Nordqvist


Hej!
 
Tack för ditt mail.

Din prenumeration har avslutats.

Ifall du betalar dina mobilkostnader med räkning, kan det hända att den
senaste debiteringen syns på nästa mobilräkning, eftersom räkningen från de
flesta operatörer gäller föregående månad.

Med vänliga hälsningar

Jamba Kundtjänst

Ja ja huvudsaken är väl att jag är borttagen nu! Får jag ett sms till från dem så blir jag förbannad!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0