Haha!

Jag har en sprängande huvudvärk!!

Idag hände något roligt!
Tindra stod och torkade bordet med sin ena strumpa... Och så såg jag att strumpan var blöt för det blev blött på bordet! Och jag undrade hur tusan hon hade fått den blöt, men antog att hon sugit på den eller nåt... Men så tog jag den ifrån henne och den var dyngsur! Hon tog mitt finger och visade mig toan...
Då insåg jag att hon hade doppat den i TOALETTEN och stod och skurade vardagsrums bordet med toa vatten! hahaha!
Inte så trevligt kanske...

Fick tvätta händerna och torka av bordet...

Sen råkade jag välta ut mitt vattenglas på bordet och fick torka det igen! Så nu är det väldigt rent och vältorkat! ;)
Har även "diskat" och dammsugit.. Det behövdes, speciellt efter att Patrik m.fl var här igår och hämtade tv bänken och andra grejer han hade kvar! För nu har de äntligen fått flytta in i 3:an...
Även om jag tycker att det vore bättre om han hittar eget.. men han söker säger han, så jag hoppas han får nåt snart! För både hans och Tindras skull!

Det är inte så kul att ha henne där hos Fredrik... Hon luktar rök när man hämtar henne och det är alltid skitigt och "farliga prylar" överallt....

Jag ska lägga mig i ett jätte varmt bad när Tindra somnat... Det spänner i nacken, ryggen och jag tror det är därför jag har huvudvärk...
Äta lite glass oxå kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0