hej!

Jag har insett att jag är lite dålig på att uppdatera....
Men det finns inte så mkt jag kan skriva...

Det viktigaste tar jag ju på sms med mina vänner! ;) Det som resten av folket inte behöver veta!
Ingen vill ju höra om mina depp dagar heller! haha!

Ja nu är jag barnfri, har suttit på altanen i solen och lyssnat på rock! Det är NAJS!
Ska snart gå och handla lite oxå! Behöver lite mjölk och så... *Spännande va?*

Igår var jag och kollade in huset mamma köpt! Det var riktigt mysigt! Sen bjöd Bosse på kinamat! Jag vart jätte ploppmätt! haha! Tack så mycket Bosse!! ^^
Sen när jag kom hem så var jag på värsta party humöret (måste vara solen och de ljusa kvällarna!) och Roxy hörde av sig och ville att jag skulle gå ut med henne, så jag gick hem till henne och drack grogg innan vi tog en taxi till Mobergs!
Peter Siepen var Dj där så det var packat med folk!
Så jätte bra kan jag ju inte säga att han var, men han är härlig och ärlig och sånt gillar jag! ;)

Det vart en trevlig kväll i alla fall! ;)

Jag är ju lite lyckligt lottad som inte bli bakis, men jag vaknade tidigt och lade mig sent så jag är lite trött! Men eftersom jag är själv så gör det ju inte så mkt, men jag vill inte sova bort den här fina dagen! Har fått lite färg på benen oxå! hihi!

Nej nu har jag inget mer att berätta! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0