Hello sunshine!

Ja du...
Det är bra märkligt hur solsken kan påverka en så mycket!

Jag saknar Tindra.... Skulle vilja leka med henne i solen hela dagen nu!
Jag kommer ju jobba hela veckan nu f.o.m tisdag så då kommer jag inte kunna...
Hon kommer ju vara på dagis hela dagarna och vara jätte trött när hon kommer hem! Men jag har ju 8 lediga dagar efter det...... *suck* Som tur är så får jag jobba lite mer i sommar!

Nu har jag vart duktig och klippt mig oxå!!



Syns inte så mkt kanske? Men  IRL syns det mer och det KÄNNS!! Så skönt att kunna göra nåt med håret igen!

Nu ska jag äta lite sen ska jag till Madde och hämta min jacka jag lämnade där förr förra helgen! haha!

Kommentarer
Postat av: madde

så är det när man inte tar med sig den från början;) haha. men tusan va skoj vi har:D du är såååå söt när du svingar hihi



puss puss

2009-04-12 @ 18:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0