Hoppas!

Jag hoppas HOPPAS att jag kommer att ha råd att åka med på kryssning på Idas födelsedag!
Och på Maddes födelsedag + avslutning(??)....

Och ha råd med Peace and Love! Men då blir det en endagsbiljett och får hotell/vandrarhem bjudet i bästa fall!! ^^ Det är najs!

Det är mycket man vill.... Men som pengar sätter stopp för...

I helgen blir det tydligen jag och Tindra! Jag ville ha henne den här helgen oxå....
Så får Patrik sova ut den här helgen och jag är ju ändå sjuk så då har jag ju inget bättre för mig än att sitta hemma så då kan jag ju lika gärna ha henne den här helgen oxå!
Kanske hälsa på i "mormors" nya hus! Se hur det ser ut på insidan oxå! ;)

Jag ska äta lite glass nu så min hals bli normal igen! En c-vitamin tablett oxå kanske.. Och en Apelsin! Mycket vitaminer här nu! Jag SKA bli frisk!!
Hatar att vara sjuk....

Kommentarer
Postat av: Kim

Du vet att jag har släkt i Borlänge va? Jag kan ordna gratis boende. ;) När är P&L?

2009-04-08 @ 17:06:00
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Hittar inte min kalender, vilket datum?

2009-04-09 @ 07:07:45
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0