Oh no...

Inspelningsdagar (avgångsdatum) för "Färjan 2" är

21/4
22/4
23/4
24/4
25/4
28/4
29/4
30/4

Jätte kul du! Vi ska åka den 24:e...
Inte kommer man kunna slappna av då ju! Man vet ju aldrig om det kommer en kamera runt hörnet....

Det går inte att få bort den feta texten eftersom jag kopierade in datumen från vikinlines sida... Så ni får stå ut med det...

Men jag trode inte att de skulle filma mer? Att det var färdigt? Att det inte blir mer!!
Aja...

Idag ska jag jobba sen är jag "ledig" fram till nästa onsdag.... Kul kul.... INTE!
Men nu måste jag göra oss i ordning för jag har druckit upp mitt thé och Tindra har ätit upp sin macka!

Kommentarer
Postat av: Amandah

Kul ju :D Skrik hej amandah :D

2009-04-20 @ 14:10:44
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0