Överraskning!

Kom hem från jobbet och dagis med Tindra, lagade mat (Potatis, fiskpinnar och sås) sen så sprang hon runt i köket och ja gsatt i soffan i v-rummet. Då och då kom hon och hämtade mig, drog mig i fingret ut i köket och pekade mot  diskbänken hela tiden. Men jag fattade inte vad hon ville....

Men antagligen var det väl välling eller godiset som står på micron.. Men det trode jag hon hade glömt bort... Sen skulle jag plocka ihop tvätten, men hon ville inte hjälpa till! ;) Bara stöka ner mer! haha!
Så jag satte på henne pyjamas och hon fick välling och skutt i säng!

Plockade ihop all tvätt och skulle gå på toa och lyfter på locket och.....


ÖVERRASKNING!


Där låg kökshandduken..........
Det var väl det hon skulle tala om antagligen.. Att hon vart duktig och lagt den i toan....

Upp med den och ut i tvättstugan! 3 maskiner inne nu och ca 2 maskiner kvar! Eller 1,5 maskin typ... Och 2,5 nu!

Oj vad kul mitt liv är! haha!
Men roligare blir det att läsa efter nästa helg! ;) (Så nu är det ändrat! haha!)

Då fyller nämligen min älskade IDA år och vi ska på kryssning!! NAAAJS! ;)

Ne ut i tvättstugan igen!

Kommentarer
Postat av: Ida

det är nästa helg darling ;)

2009-04-16 @ 23:30:40
URL: http://frokenmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0