Pappa sover hellre....

Jag förstår inte varför man säger att man saknar någon och vill träffa denne, men när man väl får det så är det så förbannat jobbigt att man inte orkar!
Ens egna dotter t.e.x.....

Att man hellre sover och latar sig än att träffar sitt barn! Speciellt när man bara träffar barnet varannan helg som mest!
Jag förstår bara inte....

Vill man inte träffa sitt barn måste det ju vara nånting fel!

Vad ska man säga till barnet när de undrar sen varför det inte fick träffa sin pappa?

"Nej pappa ville hellre sova och orkade inte träffa dig!"

Jag förstår inte... Sen blir han arg när jag säger att om han inte vill så behöver han inte träffa henne! För han vill ju inte!?! Det tycker inte jag att det verkar som i alla fall!
Ska det bara vara på hans villkor och inte på hennes så kan han vara utan tycker jag!
Visst, Tindra lider ju av det... Men ska ha bete sig som en trotsig tonåring och bara tänka på sig själv så kan han göra det tycker jag! Utan Tindra...
Hon behöver en pappa, inte en storebror!

Han var ledig igår, men ville inte ha henne hos sig för han ville hellre sova! Alltså.. Han träffar henne 4 ggr i månaden och när han får nån dag extra så vill han inte träffa henne då för han är så trött och måste sova ut! Jag är oxå trött och vill sova ut, men de får jag göra de helger då jag inte har henne hos mig! Man måste ju ffs träffa sitt barn! Om inte för sin egen skull så för hennes skull!

Jag hoppas han växer upp snart och inser  vad han håller på med och vad det innebär att ha barn!

Kommentarer
Postat av: Kim

Karlar kan inte tänka.



Okej, veckan efter midsommar med andra ord.

2009-04-10 @ 10:24:24
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0