Sorry...

Ja fy vad dålig jag är på att uppdatera...
Men som sagt, inte så mkt jag kan skriva....

Lite om Tindra kan jag ju uppdatera!
Hon har gått på pottan igen! Även denna gång så var hon i badet och ville kissa så jag tog upp henne och hon satte sig på pottan och kissade! Massor med beröm fick hon och hon vart glad!

Sen får hon även en massa beröm av dagispersonalen! Att hon pratar så mkt och kan så många ord, att hon lär sig så snabbt, är smart och är så lätt att ha att göra med. Hon anpassar sig så bra efter situationen tycker de!

Kan man vara mer än en stolt mamma?

JO!
Jag har bestämt mig för att börja träna!
Men inte på gym.. För det går ju inte med Tindra! Utan jag ska googla fram ett bra träningsschema för att träna nedre delen av ryggen och magmusklerna. Och lite "hemma aerobics" kanske? hehe!
Men jag vill fortfarande ha en pilatesboll!

Fast.. Efter träningen ska jag ju självklart belöna mig med lite gott! ^^ Kaka, glass, godis och chips! Bara colan som saknas.. Min älskade cola...
Jag är rätt så stolt för att jag inte druckit cola sedan i måndags!

Ja ja det är bara 2 dagar säger ni, men för mig är det mycket! Jag som dricker i princip varje dag! Jag är en colaholic! En socker junky!

Jag fattar inte... Bli inte ni hungriga när ni ser på "Du blir vad du äter"? Jag blir jätte godissugen jämt när jag ser på det! hahahahaha!

Efter Grey's ska jag träna och sen duscha! Nu ska jag ut och boka tvättid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0