Pottan!

Min lilla bebis håller på att bli stor!!

Igår efter middagen så fick hon bada. Och jag satt på toastolen och läste.
Så ställde hon sig upp och
sa: 'Kissa'
Jag: 'men du kissar ju aldrig..'
Hon: 'KISSA!'
Jag: 'Ja ja kom då'

Och så satte hon sig på pottan och efter ett tag så kom världens flin och så kissade hon!!
Hon fick självklart massor med berömm och vi kollade på kisset i pottan.
Sen satte jag tillbaka henne i badet och då ville hon kissa mera! hehe! Men hon sitter bara på pottan i tre sek och sen vill hon upp igen så hon fick bada en stund till innan hon ville upp på riktigt.

Sen myste vi i soffan och när hon somnat så skulle jag sätta mig vid datorn och redigera lite bilder från vår dag igår då vi matade änderna! Men då hoppade det upp en läskig ruta på skärmen!



Och sedan lade internet av... Och eftersom jag inte har något Photoshop kvar så redigerar jag mina bilder på en hemsida. Så det gick inte att fixa några bilder... Jag hann fixa en innan allt dog....

Kunde ju inte ringa supporten heller eftersom jag ringer från Skype och då behöver internet! Men så helt plötsligt såg jag att Skype funkade och ringde supporten, men då var deras telefontid slut med typ en kvart.
Och sen så slog det mig att om jag kunde ringa från skype, så måste ju internet fungera! Och visst fan gjorde det det!

Innan så satt jag och spelade Flipper (3D Pinball) och pratade med Ida i telefon! Lite nostalgi att spela det spelet! hehe!

Här kommer lite bilder (Oredigerade) från när vi var och matade änderna igår!

     
    

Bara å klicka på bilderna för större!

Det finns fler bilder, men det är bara på fåglarna, inte så kul att se kanske! ;)

Nu kommer Tindra här gråtandes och snorig och vill ha på sig sina skor! Antagligen vill hon väl gå ut!
Och det ska vi göra, snart!

Jag har fått en sån jäkla hosta och är öm i hela bröstkorgen/lungorna och i halsen! Och jag är typ snorig och det smakar blod i munnen....
Och inte nog med det så har jag huvudvärk... det + sol = migrän för mig! Fy...

Ja ja allt för Tindras skull!!'
Klä på oss och gå ut nu då! ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

åååh.. Isan kissar också på pottan ibland :) det är ju jättekul

2009-04-06 @ 21:58:05
URL: http://saandraa83.myblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0