Vår!!

Äntligen är våren här!!

Jag har sett: En citronfjäril, knoppar på träd och buskar, grönt gräs, vårlökar på väg upp, raggarbilar, motorcycklar och små söta ödlor som krypit upp ur sina hålor.

Men det största vårtecknet av allt är
: JAGHAR TAGIT AV MIG MINA LÅNGKALSONGER!! hehehehe!

Idag har det varit riktigt skönt ute, men jag har jobbat, innomhus, så jag har inte fått ta del av det vackra vädret mer än det sista av dagen när jag hade slutat. Men det var bra ändå!

Hoppas det blir fint väder i morgon oxå! Varmt och skönt! Då ska jag och TinTin gå på promenad och busa på lekplatsen! Kanske ta med lite picknick!?

Nu ska jag bara kolla igenom datorn snabbt och sen ska jag lägga mig och läsa den spännande boken jag fick låna av Mamma! 'Låt den rätte komma in' av John Ajvide Lindqvist!
Jag har väl bara läst ca 100 sidor men den är sjukt bra!
Jag kan känna igen mig så mkt i huvudkaraktären, och det är i och för sig lite läskigt....

Nej, åter till kikandet!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har fortfarande långkalsonger hihi

2009-04-04 @ 22:51:27
URL: http://frokenmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0