What happens on the findandsfärja stays on facebook!

Jaha nu är man hemma efter en 22 timmars kryssning med Viking Cinderella!

Det var jag, Ida, Betsy och Ewe som åkte!
Vi började dagen med ÖL!! Ja jag drack faktiskt en halv öl! haha! Vi satt utanför terminalen i solen tillsammans med några grabbar som Ewe och Ida kände!

Sen gick vi ombord och gjorde oss i ordning för buffén! Det var gott för jag var fruktansvärt hungrig! hehe!
Efter maten gick vi till baren för de hade stängt Tax Freen, eller ja, de hade stoppat utköp av alkohol på ditvägen för att de ville göra en undersökning och se om det vart lugnare så... Typiskt just när vi skulle åka!
I baren var det "Happy Hour" men vi hann inte dit, men det var ju billigt ändå!

Där satt vi ett tag och vi hade överraskat Ida och sagt till i receptionen att hon fyllde år och tio i nio skulle de ropa upp henne och gratta henne tillsammans emd andra som oxå fyllde år!
Det var svårt att hålla kvar Ida till dess för hon ville gå och byta om.. hehe!

När de ropade hennes namn så sprang hon iväg och vi trode hon skulle rymma! men hon sprang snällt ut på dansgolvet och vart grattad med sång och mousserande vin!

Sen var det dags att byta om och sminka oss fina! Då fick vi besök av grannarna! Trevligt trevligt!
Ewe hade ett spel med sig, "Sanning och konsekvens" vi hade väldigt roligt kan jag tala om! haha!

Sen bar det av till Kareokebaren där våra trevliga grannar bjöd på grogg och tequila! Sen delade vi på en flaska champange till Ida (och oss själva såklart!) och sen mina vänner var Therese dyngrak!!!

Jag gick vilse på båten! haha! Jag har små minnesluckor (Jag har ALDRIG haft en minneslucka förut!!) och jag såg TRIPPELT!
Men efter lite vatten och dans så vart det bättre och när vi skulle gå och lägga oss såg jag normalt igen! men helt sjukt så full jag blev!

Det är något med de där båtarna som gör människorna ombord den knäppa tror jag!

Vaknade och var inte bakis! Vi somnade väl runt halv 7 och jag vaknade väl vid halv 11? Men låg ett tag i sängen och försökte somna om men stördes av folket utanför...

Några av vännerna tog ett par återställare medan jag och Betsy drack vatten och cola och åt räkmacka! Våra kära grannar hade snott mitt linne och Betsys kjol och sprang runt med dem på sig på båten! Hysteriskt roligt!

Men nu är jag hemma och alla bilder från resan finns på bilddagboken och facebook! ;)

Men jag kan bjuda på några bilder för er som inte kan se de på FB och BDB!
De kommer i nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0