♥♥♥♥♥♥

Jag behöver verkligen färga håret och klippa mig....

Undrar om jag ska fråga Patrik om jag får hans svarta hårfärg han har hemma? Men jag vill ha svart med rött.... :/ kanske ska köpa en röd och be mamma hjälpa mig? ;)
hehehehe!

Eller om någon annan känner sig manad?

Idag har jag jobbat igen! Men på H&M i norrtälje! Det var skoj! Hoppas jag får jobba där mer!
Sen åt vi middag hos mamma! Hon hämtade Tindra på dagis eftersom hon (mamma alltså) slutade klockan fyra idag och jag jobbade till stänging!

Jag tror jag har universums bästa mamma! Det finns ingen bättre människa på denna jord! Och Bosse är ju såklart världens bästa "plast pappa" ;) Helt underbara människor!
Jag önskar att jag kunde visa på något vis hur mycket jag tycker om dom! Men jag kommer nog på en vacker dag! ;)

Nu funderar jag på att ta ett bad igen.... Fryser som en gris på nordpolen! Men jag badade igår och i förrgår.... Vill ju inte torka ut! ;)
Kanske krypa ner i sängen och läsa? Fast jag har huvudvärk så jag vet inte hur bra det är att läsa då... Soffan och tv kanske?
Aja något kommer jag iaf göra! ;)

Kisses from a Happii Teri! ♥ Råttungen saknar Trollgubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0