kalas!

Ja vad har hänt idag då?

Jo först hämtade mamma och Bosse oss och vi åkte med bilen runt i vackra Roslagen! Mycket trevligt! Sen var vi hemma hos mamma och busade! Plockade fram vattenspridaren och så hoppade vi igenom den! Jag med kläderna på och Tindra naken.. Jag vart blöt..
Sen fick jag gunga Tindra tills hon började bli kall så vi gick in. Som tur var hann jag torka! Åt middag som lillebror lagade som vanligt! ;)
Sen fick vi skjuts av lillebror till Flygfyren, handlade och sen hem, lägga Tindra, städade lite i köket och nu sitter jag här för jag orkar inte städa mer.. Jag har lite huvudvärk....
Och jag måste hinna duscha innan det blir midnatt så jag ska väl sätta fart nu då!

I morgon är det kalas!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0