Roadtrip till Gbg!

Ja så var man hemma från Göteborg då!

Resan var helt underbar!
Först den galna nedresan då vi åkte vilse när vi skulle hämta upp en vän till Linda och dom! Sen att sätta upp tälten i stormvind! Tack och lov att vi fick hjälp av en trevlig man som oxå bodde på campingen! Annars hade vi aldrig fått upp de där jävla tälten! haha!



Det blåse ju som fan och regnade! Men tillslut fick vi upp dom och sen var det ner på stan som gällde!

Hela helgen var underbar! Men tälta är ju inte det lyxigaste man gjort i sitt liv! ;)
Natten till lördag så vaknade jag mitt i natten och frös som en idiot, då hade luften gått ur madrassen så jag låg nästan på backen bara! Så det var bara upp och pumpa madrass mitt i natten/tidig morgon! haha!

Lördagen slutade med Bio och det var mys! Såg 'Baksmällan' och den var hysteriskt rolig! haha!
Sen var det dags att åka hem på söndag morgon och det var inte lika roligt... Men jag saknade ju Tindra oxå! Och min SÄNG!

Stannade till i någon hästaffär oxå där tjejerna (Linda!!) storhandlade! Men det var kul! Jag och Jonko var super seriösa när vi dansade macarena! haha! Man var ju något sliten! ;)


Stannade även till i Linköping där Linda köpte sexiga tärningar i storlek XL till backspegeln! haha!

Väl hemma så sov jag hos P för Tindra var ju där och jag ville inte gå hem med henne så sent... Så jag fick sova på soffan! Men i natt sover jag i min egna säng och det ska bli såååååååå skönt!

Snart blir det roadtrip igen kan jag lova! ;) Med min älskade Ida den här gången! Jag hoppas det i alla fall att den blir av!

Nu ska jag snart väcka Tindra som sovit ganska länge nu! Vaknade iof ganska tidigt.. Men men..
har även en (Samma?) igelkott på altanen igen! Så söt så! Den ligger och sover! Hoppas bara katterna ger fan i den!

Kommentarer
Postat av: Kim

Igelkottar är söta :)



åh, jag vill se baksmällan!

2009-08-04 @ 09:39:44
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0