Sova!

Det var grymt skönt att få sova i sängen kan jag tala om!

Idag har vi inte hunnit med så mkt än! Lekt lite, badat... Sen ska vi ut i solen och leka och handla lite!
Jag har typ ont i örat.. Inge kul alls! Bara jag inte får öroninflammation för det pallar jag inte med om Tindra ska vara hemma.. Ljuden blir ju som knivar i öronen då och hon är väldigt bra på höga toner!!

Förresten.. är det här ok?


Mitt blåmärke på knät som jag inte har en aning om vad jag har gjort!!
Ser ni Tindras fina torn i bakgrunden förresten!? ;)
Duktig unge!!


Ja ja...
Det finns inte så mkt jag kan skriva just nu... Så jag återkommer efter dagens slut om det har hänt något roligt då!

Bye!

XoxoX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0