Stop?

Just nu står det lite stilla i skrivandet.. Fick ner några rader igår på morgonen men sedan har det inte kommit mer.... Jag vet inte om jag fastnat för att storyn känns fel eller i brist på inspiration! Men inte mycket har blivit skrivet än så länge!

Hur kort/lång är en novell? Jag hade tänkt mig ett par sidor åtminstone!

Idag är det regn och rusk.. Fy...
Åh! Jag har modifierat min spellista lite! ;) Jag har bland annat lagt till Scorpions och Sex Pistols!
Undrar om det kanske bor en liten punkare i mig ändå! hahaha!

Jag har ont i min vänsterarm... Precis så som- och där jag har brytit armen förut... Det känns som efteråt, när armen nästan var läkt men fortfarande var öm! Som om jag precis tagit bort mitellan (Heter det så?) och när alla mina kompisar drog mig i armen hela tiden! haha!

Men jag har i alla fall (med hjälp av Tobias) vart riktigt duktig på att brainstorma och hitta information om novellen! Han försökte hjälpa mig i går när det stod still för mig! ;) Men tyvärr så stod det seriöst still hos mig så det vart inget mer! Fast jag hoppas att åtminstone skriva klart första kapitlet idag!
För noveller har väl kapitel om de är lite längre? Eller?

Aja nu ska jag ta segproppen till dagis! Hon har inte ätit uppp sin macka än och vi måste gå om en kvart! Eller måste och måste... Men ja...
Åh jag måste ju först berätta vad hon sa igår!
Vi pratade med P på msn, i cam, och när vi skulle sluta så sa vi hej då och allt det där man brukar göra.. Då hoppade hon ner från mitt knä och sa: "Ses imon"
Haha sötstumpan!
Och hon vill gå hem till Piju och Essan ibland oxå! ;) Det är Pirju och Tessan hon menar då! Hennes dagisfröknar! :)

Nej nu måste vi skynda oss!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Kim

Vem e Tobias?

2009-08-26 @ 12:28:40
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Amandah

Vet inte, mamman har gömt kattungarna så vi håller på att leta -.- de e ute katter sen har hon dragit iväg me dem :p

2009-08-26 @ 17:13:51
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0