Torkan är över!

Idag har jag börjat på ett nytt kap. i novellen! Den flyter på ganska bra och vi har kommit på massor med idéer! Det är tur att man har någon att brainstorma med! Annars hade jag nog fastnat där jag är nu....

Ååh jag vill ju ge er mer redan nu! Men både ni och jag får hållas till tåls tills den är klar! ;)

Men det är kul med beröm! Jag har ju aldrig skrivit något seriöst innan och inte med såhär mycket jobb!! Kollat upp platser o.s.v... Men mycket kul! Det får ni gärna fortsätta med! ;)

Oki ett liiiiitet smakprov kan ni få då... ;)

"Amy parkerade bilen och drog åt handbromsen. En tår föll från hennes kind och hon torkade bort den med baksidam av handen. Hon plockade upp mobilen och svarade att han kunde komma förbi om han ville. Hon tog sin väska och klev ur bilen, in i garaget där hon hade sin studio, förbi stativen där halvfärdiga målningar hängde, in i förrådet och där stod den. Tavlan."

Mer än så får ni inte! ;)

Nu är det dags för middag!

PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0