Tatooed on my heart?

I morgon blir det tatuerings mässa med ett gammalt ex till mig! hehe!
Det blir han, jag och 10 av hans arbetskamrater.... All gräbs! Men mig gör det inte så mkt eftersom tjejer är så svåra att umgås med.. . Det känns alltid så falskt när jag umgås med tjejer! vet inte om det är så att de bara inte gillar mig eller om de är blyga men försöker vara tuffare än dom är.. Nåt är det iaf....

Och jag ska INTE tatuera mig där! Oavsett om de startar en pengainsamling till mig! haha! Jag vet visserligen vad jag vill ha, men jag vill inte sitta och gråta så att alla ser! hahaha! Teri får panik av nålar!

Men det ska bli kul att komma ut och träffa lite folk! VUXET FOLK!
P ska ju oxå dit med Fredrik så man kanske stöter in i dom med!

Ikväll ska vi till mamma och äta tacos!! *I lovded them tacos* Sen ska Tindra sova kvar där, kanske jag med, får se hur det blir! För de ska ju låna Tindra i morgon!
Nej nu måste jag väcka skruttan så vi hinner bada innan vi ska gå! Både hon och jag måste tvätta håret!

Ha det!

Puss! 


You rock my world!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Så det blev mässan iaf. Kan ju iof va kul att få komma bort en sväng, som du sa. Hoppas du får det bra med alla grabbar. Hör gärna av dig nån gång under dagen.. Fast du lär ju inte läsa detta innan.. så never mind..

2009-08-29 @ 02:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0