Kalasbra!

Igår var det som sagt kalas!

De som kom var: mamma, Bosse, Nicklas, mormor, Göran, Mattias, Sara, Ida, Lucas och Betsy!

Jag fick en TVÄTTMASKIN i present! Samt ett torkställ och en flaska vin! ^^ Bästa presenterna ever! Och av Ida, Lucas och Betsy fick jag två skivor! Super bra!
Och tårtorna var goda tydligen! Jag tyckte inte de smakade så mkt men om gästerna gillade det så måste de vart bra!

Fick även med lite saker som mormor hade hemma hos sig; Böcker, fotoalbum och sånt! Mitt gamla nattlinne! Har det på mig nu! hihi! Lite litet men vad fan.. haha! Och det bästa av allt.. en "bok" som min dagmamma gjort med foton och text från tiden jag gick hos henne! Läste igenom den igår och började nästan gråta! Jag saknar henne så! Världens bästa dagmamma!!

Fotoalbumen ska jag vänta med att kolla igenom!

Tindra har ritat på hela kroppen med en bläckpenna! Hur tusan får man bort sånt? Blir ett bad sen tror jag!
Och den 18:e ska hon börja på dagis igen! Tis-tor mellan 9.00-14.00!
Jag vill ju vara med henne lite oxå... Är ju så van nu så jag kommer sakna henne om hon ska vara borta varje dag från mig! Även om det bara är några timmar! haha! Min älskling!

Idag ska jag tvätta! I tvättstugan alltså! ;) Provtvättade maskinen igår! Lite sängkläder och handdukar och Tindras badrock! frågade mamma om det skulle bli rosa (badrocken är vit och sängkläderna röda!!) men hon sa "Nej inte det där"... Gissa vad? DEN ÄR ROSA! haha! Men det gör ju inte så mkt! ;)

Nej bada Tindra kanske? Och hoppas på att hon sover middag idag! För hon bökade som tusan i natt! låg och skrek mellan halv 2 - 5 och inget hjälpte! Tänker inte ta upp henne när hon är så för då får jag inte sova alls! Så det var bara å ge henne mer välling och lägga kudden på öronen och försöka sova ändå! Men 4 timmar fick jag sova! *Woho*

Nej.. Nu ska jag hitta på nåt!

Xoxo

Kommentarer
Postat av: linluggen

Åh nice med tvättmaskin! Det är riktig lyx att kunna tvätta när man vill :-D

2009-08-11 @ 11:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0