Sovit lite!

Jag somnade ändå..

Vaknade av en jätte rap och trodde jag skulle spy!
Dessutom hade jag musiken på rätt så högt när jag sov och jag vet inte vad jag lyssnade på men jag drömde om Ramones och Jälla! hahaha!
Så går det väl när man har spotify och Fejsbok uppe medan man sover! ;)

Nu dricker jag ett stort glas varmt té med några Läckerol i så halsen kan bli bra!

Jag borde städa lite men jag har verkligen ingen energi! Det ser ju iaf inte fördjävligt ut här... Bara diskmaskinen som behövs plockas ur och i.... Och alla skor i hallen som jag inte vet vad jag ska göra av! Vill ha en stoooooor skohylla! ;)

Åh det känns hur teét lenar halsen! Fast.. Vart ha de gamla goda halstabletterna tagit vägen? Typ Kungen av Danmark (Eller vad det godis?) och de tyska "fem örter" som är suveräna att ha i teét!!! Får kolla Ö.B sen.. De fanns iaf inte på Coop i morse och Ö.B var stängt fortfarande....

Träffade Tindra på vägen hem från Coop! De skulle ut och leka! Inte en tanke på att följa med mamma istället... Jag blir både glad och ledsen! men hon vinkade en extra gång till mig i af! ;) Söta älskade unge!

Snart får jag hämta hem henne igen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0