Choklad eller Daim?

Oki nu ska jag be att få tala om för er en sak.....

Jag har ett problem.... Jag gillar choklad... Men jag gillar även daim! Och jag vet att det finns daimchoklad! men daimchokladen är tillfälligt slut....

Så jag vet inte vilket av chokladen eller daimen jag ska välja!

Chokladen är söt, och smälter i munnen. Den är lojal, smakar alltid samma sak, överraskar aldrig med något dåligt. Men choklad kan smälta...

Daimen  smakar oftast den samma men med små överraskningar ibland. Både bra och dåliga! Ibland får man ont av daimen... Den är hård ibland men samtidigt så förbannad jävla god!

Jag tror att chokladen hade vart bättre för mina tänder och min mun! Men daimen är ju så jävla god!

Och det är ju slut på daimchoklad....

Så.. vad skulle du välja?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag skulle valt eftersom den är mer tillgänglig ;)

2009-08-17 @ 16:22:46
URL: http://frokenmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0