Every star in the sky is taking aim at your eyes Like a spotlight

Ingen rolig natt! Fast jag fick en väldigt rolig morgon! haha!
Natten var ju ingen höjdare... Tindra vaknade med 1,5 timmas mellanrum hela natten av olika anledningar... Först hittade hon inte nappflaskan, sen nappen, sen var det något annat och sen ville hon ha mer välling...
Och jag har ju så förbannat svårt att somna om så för mig är det verkligen inte kul! Jag tror jag har sovit samanlagt MAX 3 timmar i natt....
Men morgonen var det oxå ja! Tindra ville ju såklart ha macka och hon måste få ta den ur paketet själv. Och det fanns bara 1 och en halva kvar och hon tog den hela till sig och den halva till mig.
Jag bredde mackorna och hon fick ost på sin (Jag gillar inte pålägg på knäckebröd!) och så gav jag hennes macka till henne och min låg kvar på bordet medan jag fixade te.

Och medan jag stod där om Tindra inspringandes och försvann lika fort igen. När mitt te var klart vände jag mig om för att ta min smörgås och *POFF* den var borta... Sen kom Tindra in igen med sin smörgås och jag frågade:

Jag
: "Tog du mammas macka oxå?"
Hon: Nickade och såg väldigt busig ut.
Jag: "Ska du äta upp den med?"
Hon: "Aaah"
Jag: "Vad ska jag äta då?"
Hon: "Aah" *Flinar*

Och så sprang hon in och satte sig i soffan igen! haha! Busungen! Tur att jag köpte mer knäckebröd igår så jag får min smörgås iaf! ;)

Nu har jag fixat Tobias julklapp oxå!
Det var grymt svårt att komma på något att köpa till honom! Så jag tog hjälp av min älskade lillebror! De är ju rätt så lika med samma intressen och allt, så jag kunde ju inte få bättre hjälp! ;) Det tackar man för! Jag hoppas bara att det var vad Tobias ville ha nu! Annars får han ta mig fan berätta EXAKT vad han vill ha nästa gång! haha!
Han sa ju inget han ville ha så det var ju jätte svårt då!
Men nu är det iaf klart! Får sno lite inslagspapper av mamma sen bara för mitt är slut tror jag... Eller nej det är det inte... Men snöre måste jag iaf sno för DET är slut!


Igår satt jag och lyssnade om och om på en av mina favvo låtar och enligt mig en av världens vackraste låtar! Jag började sjunga på den här om dagen och har tänkt flera gånger att jag måste hitta den på Spotify men har glömt bort det hela tiden...
Men så kom jag på det igår! Ska man lyssna på den så ska man lyssna på texten! Varje gång jag hör den låten så blir jag jätte berörd! Jag kan t.o.m börja gråta ibland! haha!
Och jag har alltid tänkt att när/om jag hittar mitt livs kärlek så ska jag tillägna den här låten till denne!

Vem vet... Kanske Tobias får den tillägnad sig? hehe! Det får vi nog vänta och se! ;)
Men nu ska ni få veta vilken låt det är: Air Supply - Making love out of nothing at all

Ni som inte har Spotify och är nyfikna så finns den säkert på Youtube, men tyvärr orkar jag inte kolla efter och länka till er nu! ;)
Ja oki då! Här är ett Youtubeklipp oxå! Och när jag ändå håller på så kan jag länka texten oxå! ;)

Aaah.. Lyssna och njuuuut nu!

Air Supply gör många andra mycket bra låtar oxå!

Igår var Tindra på dagis och jag var hos min jobbcoach! Vi ska ses när jag börjat plugga igen sen! Så ska hon hjälpa mig med motivationen och peppa! :) Mycket bra!
Och Tindra hade gjort en fin sak när jag kom och hämtade henne som vi bestämde att mormor ska få i Julklapp av Tindra! Men hon får den lite tidigare tror jag för hon får nog med sig den hem i morgon redan!

Nej nu ska jag nog ta mig min smörgås som jag inte fick i morse! Fast nu är det ju iof snart dags för lunch...
Tindra leker med sin PlayDoh lera nu! Hon är så söt så!

Och ikväll ska vi ju till mamma/mormor och äta middag, fast hon skulle inte vara hemma! Men det gör ju inget! Hon får ju träffa Tindra både fredag, lördag och söndag så! ;)
Tindra ska få åka pulka till mormor idag! Som hon gjorde igår till affären! Hon tyckte det var jätte mysigt! ^^

Nej hitta på nåt annat nu kanske!?

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0