♥♥♥♥♥

Jag kan ju säga er att den sista tiden har jag faktiskt vart riktigt lycklig!
Trots bristen på pengar... Men det finns absolut ingen brist på kärlek! Min underbara gullunge Tindra, min fantastiska familj, härligt gulliga vänner och min älskade Tobias! Jag älskar er allihop!

Det är t.o.m så att när jag tänker på hur mkt kärlek som finns runtomkring mig, även när jag är ensam, så får jag en liten tår i ögat. Tears of joy and happiness!
Det var länge sedan jag kände såhär... Om jag ens någonsin känt det! Det minns jag inte!

Dagar då jag bara ler för att jag kan och vill, inte för att jag måste. De dagarna är få, men har på sista tiden ökat.

Och idag, när jag skrev i ett sms till Tobias att han verkade gladare han med... Och fick tillbaka: "Jodå, är lite gladare. Men mycket är för att jag har dig."
Kan man bli annat än lycklig?

Det bästa jag vet är att göra andra glada, att få dem att må bättre och på alla sätt jag kan hjälpa dem. Det gör mig glad. Och att få respons gör mig ännu gladare!

Jag skrev en kommentar till en vän som har det lite jobbigt. jag tänkte: "Hon läser det väl, blir glad och sen är det bra med det." Men hon vart nog gladare för den än jag trodde. Och det är ju bra!

Man borde tala om oftare för vänner och familj m.m. hur mkt man älskar dom! Man glömmer så ofta att göra det eftersom man tar för givet att de vet. Och det gör de säkert, men att få höra det ibland kan göra så mycket ändå!

Så därför vill jag nu säga till alla er, vänner och familj, att jag älskar er! Så otroligt mycket!
♥Tack för att ni finns!

Tobias behöver jag inte skriva det till här, han får höra det varje dag ändå! haha! ;)
Nu är klockan mycket och jag ska snart sova. Men först ska jag fundera lite.. Och inga dumma tankar! För dom har jag inte "sett till" på länge! Nej, nu ska jag fundera på hur jag ska göra för att göra mig själv lycklig genom att göra andra lyckliga! D.V.S... Vilken rolig utbildning jag ska inrikta mig på när jag är färdig med den här! För jag SKA bli färdig och jag SKA ta mig vidare och uppfylla min önskan!

Ha det så bra allesammans! Happy thoughts! ;)

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: mor

älskar dej!!

2009-12-13 @ 10:27:16
Postat av: Pernilla

Man blir glad av att läsa din blogg. Dina nykära-hormoner smittar nog av sig ;)

2009-12-13 @ 13:07:17
URL: http://jerseyko.blogg.se/
Postat av: Kim

Jobbar du på onsdag eller är du ledig? :)

2009-12-13 @ 23:51:36
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0