.......!!

Jag lät bli att dricka igår på julbordet för att jag skulle jobba idag. Jag somnade "tidigt" (För att vara jag!) i natt för att jag skulle jobba idag... Och vad får man för straff? Jo katterna har damp hela natten och springer och leker med en studsboll, skriker och rejsar i sängen och inte nog med det så har jag antingen öroninflammation eller bihåleinflammation!

Jag har ont i höger öra och käke. Jag är täppt i näsan och det "pyser" i mitt öra när jag gapar...

Jag tror jag har sovit 17 timmar på 4 dygn nu.... Jag är sjukt trött kan jag ju få be att tala om! För en gångs skull så såg jag fram emot att äntligen få sova, men icke! Katt-damp och ligga och vrida sig i smärtor är straffet man får för att man låter bli att ha roligt så man kan jobba....

Och inte kan man vara hemma från jobbet heller för jag jobbar ju typ.. 4 dagar i månaden! Blir å köpa Red Bull, ta med Alvedon, Diclofenac, Sinova Forte och Kåvepenin till jobbet.

Fan kom just på att jag inte har någon matlåda heller.... Och inga pengar! WOHO! Den här dagen blir bara bättre och bättre! Gaaahh....

Nu ringer snart klockan.. Dags att gå upp... Fast jag har ju redan vart vaken i några timmar. 3,5 h tror jag bestämt att det är t.o.m...
Fryser apröv gör jag oxå och vill INTE gå ut idag! Jag HATAR kyla, vinter och snö!! HATAR HATAR HATAR!!!
Det ger mig inget annat är utslag i ansiktet, blåa fingrar och tår, förkylningar, andnigssvårigheter och problem med öronen...

Nej det här är ingen bra dag!!

Saknar min skrutta gör jag oxå! Hellre att jag vaknar av henne än smärta och dampkatter! Hade det gått hade jag tagit med henne till Tobias där det är varmt och skönt och så hade vi stannat där för alltid.. Iaf till den 11 Jan då jag börjar plugga.. hehe!

Nej jag får väl kliva ur min varma koja (Duntäcke-filt-fibertäcke inlindnig) och göra lite varmt te, ta nåt smärtstillande och ta en macka så jag klarar mig hela dagen.... Eller iaf en halvtimma, vilket frukosten brukar räcka till oavsett hur mkt man äter...
Jag blir bara hungrigare på dagen om jag äter frukost än om jag inte gör det! Konstigt nog...

Ja ja upp var det, klockan ringde för 10 min sedan... Men jag har en znooze-tid på 20 min... Inte för att den gör någon nytta nu eftersom jag inte sover!
Nä hoppas dagen blir jävligt mycket bättre! Annars kommer jag vara PMS-BITCH-MONSTER hela dagen idag och det vill jag inte....



......!

Kommentarer
Postat av: Kim

Ibland lever katterna rövare. :p Fast våra ligger i sängen tillsammans med Disco om nätterna. Om de inte jagar fiskarna i akvariet! ;)

2009-12-19 @ 10:32:03
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

De flesta gissar på pojke, fast nu har det kommit in några gissningar på att det blir en tjej.

2009-12-20 @ 13:56:25
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0