"Hade du inte tänkt betala för den där eller?"

Här pågår det storstädning! Fast jag var tvungen att ta en paus och vänta på att tvättmaskinen ska bli klar, så jag passar på att blogga lite!

Jobbat hela helgen och Tindra har fått vara hos mormor!
I fredag var vi ju på julbord med pappa och familj. Vikinglinebåtens buffé. Var lite dåligt utbud men det var gott det som fanns! Provade glögg-sill! Trodde inte det skulle vara gott så jag tog bara en liten bit, men det var riktigt gott faktiskt!

Sen började alla dricka. Utom jag och Andreas. Eller jag drack vin till maten och tog två svaga drinkar. En av dessa var en blåbärssmoothie som jag först glömde betala! haha! Sen när jag skulle smaka på den så smakade den bara vatten! Så jag gick tillbaka med den.

Jag: Ska den inte smaka något den här?
Bartendern: Men du har ju fått 4 cl sprit! *Sur och grinig*
Jag: Spriten skiter jag i! Den ska väl ändå smaka blåbär!?
Bartendern: *Något chockad* Ja.. Jo.. Så du vill ha.. Eeh.. Jag fixar det...
Jag: Bra! Tack!

Sen hällde han nån smaksättning med blåbär i och skakade den igen. Och då smakade den blåbär! Fast den var lite svår att dricka med sugrör för blåbären täppte för! haha!

Och igår fyllde Bosse år! Hurra hurra hurra! Så Tindra var kalasfin när hon kom dit!

Nu är maskinen klar!

Skriver mer senare!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0