Helgen!

Av någon underlig anledning slutade mitt internet att fungera i fredags kväll så jag har inte kunnat uppdatera i helgen..... Fick precis igång det, eller ja, för någon timma sedan...

Det har visserligen inte hänt så mycket i helgen.
Jobbade i lördags så Tindra fick vara hos mormor. Efter att hag hämtat henne där så busade vi bara hemma och lagade middag. Hamburgare vart det! Fast Tindra verkar inte gilla hamburgare.. Inte ens "hemmagjorda"... Lite synd...

Söndag, jobb igen. Tindra hos mormor igen. Fick ett roligt samtal på jobbet! haha! En gubbe som ringde och frågade om det fanns några leksaksaffärer i Norrtälje! Ringer man till H&M och frågar sånt? hahahaha!
Efter jobbet gick jag till mamma. Hon hjälpte mig att färga håret. Vart väl inte riktigt som vi tänkt oss men det vart snyggt ändå! :)
Sen åt vi middag. Nicklas gjorde nån konstig fläskfilégryta med curry, banan, kiwi, mandarinklyftor och nötter! Men det vart super gott!
Han är duktig han min lillebror! Jag är faktiskt riktigt stolt över honom! :)
Sen gick vi hem och det vart bums i säng för Tindra och jag lade mig i sängen och kollade på Naruto!

Jag har börjat kolla på Naruto nu efter att Tobias tjatat på mig och sen visade han ett avsnitt och... Ja.... Nu kan jag ju inte sluta! hahaha! Jag har kollat på 13 avsnitt tror jag... Bara ca 4-500 kvar! hahahaha!
Men jag har ju en hel livstid på mig, så ingen brådska! ;)

En sak till som jag vill dela med mig: De senaste 2 veckorna ungefär så har jag inte haft en enda tanke!!
Istället för mina tankar så har jag MUSIK i skallen vilket nästan är jobbigare, eftersom det oftast är en och samma låt tills jag hör en ny som fastnar.... Och så får man "lyssna" på den istället tills man hör en ny eller börjar "sjunga" på en ny låt i huvudet! hahaha!
Men jag har, trots allt med Tarzan och inga pengar, känt mig glad! Och det har jag inte gjort på länge! Kanske är det för att snart kommer allt att lösa sig?

Jag ser faktiskt fram emot att börja plugga igen! Fast jag är grymt nervös och får ont i magen när jag tänker på det! haha! Jag hoppas bara, för allt i världen, att det inte bara är tjejer jag får plugga med.... +2 år med bara tjejer.... *Hua* Och om det bara är tjejer så får vi hoppas på att åtminstone en av dom är normala! haha! D.v.s har lite humor och kan bjuda på sig själv...
En del tjejer här i Norrtälje (Och överallt annars oxå antar jag!) är så stela och bryr sig för mkt om vad andra tycker och tänker om dom... Illa illa....

Jag var oxå sån en gång i tiden.. Tills jag slutade! Nu blir jag bara glad om någon tar sig tid att prata om mig med sina vänner! Det betyder ju bara att de tänker på mig! :D hihi! Kul att någon tänker på mig ibland och har så pass mkt energi över för mig att de t.o.m kan prata om mig, lilla mig lixom, till sina vänner!!
Och om jag gör något "pinsamt" och de skrattar och pekar och pratar.... Kul att jag kunde roa er! :) Jag gör det gärna igen om det gör er glada! :) För det gör mig glad att kunna göra vad jag vill utan att bry mig om vad andra tycker!

Man ska inte bry sig så mkt... Bara jobbigt att tänka på det hela tiden.. Man ska vara vara!


I feel so alive!!♥

You make me happy!


Nu är det lunchdags!

Puss å kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Ela

åå vilken söt bild! :)

2009-12-07 @ 19:28:56
URL: http://trattsvamp.blogg.se/
Postat av: Kim

Grytan lät spännande, blandningen av curry/banan/nötter har man ju hört men inte med kiwi och mandarin i. :p Ris till det eller?

2009-12-07 @ 19:53:14
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Ela

ja kommer vara i norrtälje men på campus, vi får ta en lunchdejt på donken, haha.

2009-12-07 @ 20:35:12
URL: http://trattsvamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0