Jag funderar...

Saker jag funderar på just nu:

  • Ny header till bloggen?
  • Ska jag sätta upp granen i veckan? Ikväll kanske?
  • .............
  • Kanske ta en till fotografering snart?
  • ........?
  • Hur jag ska kunna plugga med min unge hängades på mig! haha!
  • Hur tusan jag ska ha råd att åka till Tobias i helgen....
Ja just det... Om vi inte ses i helgen så kanske vi inte ses på minst 4 veckor!
För den 18:e ska vi på julbordskryssning med pappa, den 19:e & 20:e jobbar jag... Sen har jag ju Tindra hela veckan så jag kan inte åka då och han vill nog inte komma hit igen på ett tag! haha! Sen är det ju dessutom jul.... Och jag tror inte han vill ha mig över på julaftonskvällen! ;) Annars hade jag kunnat åka då! Men då måste jag ju hem igen dagen efter... Om inte Patrik vill ha henne fler dagar, och om han inte jobbar då....
Men det är ju inte troligt....
Sen är det ju nyår oxå....

Då skulle Tobias hänga med sin brorsa. Och hans flickvän, Johanna, ville att vi båda skulle komma. Men det är ju min tur att ha Tindra den här nyårsaftonen så vi får väl se hur det blir med det.. Antagligen blir jag väl hemma....

Det är alltså 4 veckor, EN MÅNAD, utan min älskade.... *Gråter* Jag hatar storhelger och högtider!! Eller.. Inte julen.. jo det julen står för, men inte det mysiga, att familjen samlas!
och jag som saknar honom massor redan nu, efter bara några dagar! Hur ska det här gå?

Och även om vi ses i helgen så blir det ju ändå minst 3 veckor till nästa gång.... *Suck* Ja som sagt.. Hatar helgtider... Och att vara fattig....

Nu måste jag natta Tindra...

Kram....

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag har nog den kokboken, men inprovocerar mest. :p

2009-12-07 @ 21:31:43
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Ela

ska plugga till undersköterska :)

2009-12-07 @ 23:50:08
URL: http://trattsvamp.blogg.se/
Postat av: Johanna

Synd att han inte kunde följa med på kryssning :/

Det hade varit roligt :)

2009-12-10 @ 00:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0