Var är granens fötter?

Träffade på Madde när jag skulle hämta Tindra på dagis idag så hon följde med oss hem för lite te och pepparkakor! Det var mysigt! :) Skönt att slippa vara ensam! Ja jag har ju Tindra, men hon har inte så mkt vettigt att säga jämt! ;)

Jag hade tänkt att Madde skulle få hjälpa oss med julgranen! Men så hittade jag inte julgransfoten! Jag letade igenom förrådet två gånger och alla garderober och ställen där den kunde finnas... Tills jag kom på att det aldrig funnit någon julgransfot! haha! Den har ju sånna där plaststöttar som man sätter på under den!

Och dom lekte Tindra med förut och så lade jag dom på något bra ställe och nu minns jag inte vart!!! Jag har ju kollat överallt!! Det funkar ju att sätta den i fot. men jag har ju ingen sån heller... :(
Och man kan nog inte köpa lösa sånna där stöttar... Så det blir nog ingen gran för oss i år om jag inte hittar dom... Ja ja.. Mamma har ju gran så...
Även om det är mysigt att ha en hemma med....

Men men.. Har ju inga julkänslor ändå så... Snarare vårkänslor ibland! Konstigt...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0