Del 3: Min självbiografi!

Jag trivdes i skolan och hade många vänner. Allt var toppen, förutom att det inte gick så bra på alla lektioner. Matten till exempel hade jag svårt för som vanligt. Jag frågade min mattelärare om jag fick gå i någon mindra grupp så jag kunde få mer hjälp, men det fanns ingen sån så jag fick klara mig sa hon! Ju fler lektioner jag hade med henne, desto mer hatade jag henne. Hon favoriserade de elever som var bäst i klassen och struntade i resten.

Men trots det så hade jag ju ändå Pernilla och de andra! Vi var vårat egna lilla "gäng"! Och dte var just på grund av dessa gäng i klassen som våran lärare bestämde sig för att vi skulle ut och campa hela klassen, för att skapa mer gemenskap.
Den dagen minns jag varje minut av!
Det började med en jätte lång vandring över stock och sten i stekande värme i skogen. det doftade gott, men det var så in i helskotta varmt.
När vi kom fram så var det första vi i vårat "gäng" började diskutera var spriten vi hade med oss! "Luder" hade snott med sig lite vodka hemmifrån och vi kände oss jätte busiga, trots att det bara var ca 3-4 dl.
Sedan skulle vi sätta upp tälten och idioter som vi var hade vi glömt att ta med tältpinnar! Ja vad gör vi då? Jo man tager vad man haver!

2 långa- och x-antal korta pinnar senare så hade vi mer ett indiantält än en igloo, men det var åtminstone ett tält! Och jag hade dum som jag var glömt att ta med ett liggunderlag. Men vad gjorde det när vi fick vara tillsammans?
De andra i klassen började leka lekar utanför och vi satt i tältet och pratade skit. En av tjejerna i klassen, som var medlem i livets ord (Detta har betydelse senare i historien!), kom in och gnällde på oss att vi skulle vara med på lekarna. men vi ville inte. Istället gick vi ut i skogen och "lekte häst" och drack upp vår lilla vodka som "Smirnoff" och "Luder" vart fulla på! haha!
Sen helt plötsligt så försvann alla från mig och jag gick till resten av klassen och kollade på när de lekte., jag var t.o.m duktig nog och deltog i en lek. Sen vart jag uttråkad och satte mig för att tälja lite på en pinne. Jag hade bestämt mig för att tälja en dildo åt en kompis i en annan klass. Jag plockade upp en bra pinne i bra storlek och började tälja. Segt som bara den var det, jag hade självklart valt en pinne i Björk.

Efter en timma ungefär var den klar. och jag hade en sån kramp i min arm att jag inte kunde röra den!
Den var stel och jag hade jätte ont. Så när vi skulle äta våra överkokta makaroner och sönderkokta korvar så fick jag äta bak och fram, med gaffeln vänd från mig.

Orkade inte skriva mer än så just nu.. men fortsättning kommer även här! ^^

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahaha Anneli gjorde ju en livets ord fälla oxå! Täljde en massa små pinnar vi satt vid ingången till tältet. Var det du eller Anneli som bestämde vart tältet skulle stå? Ställde sig på en liten stubbe "Här ska vi sova" så satt vi upp tältet där och fick en j*vla stubbe mitt i tältet så de blev obekvämt?

2009-02-15 @ 19:41:17
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0