Full fart!

Nu jäklar är det fart på mig!
Jag började plocka som vanligt, leksaker som alltid kommer upp lika fort som de kommer i lådan... Men så började jag plocka i bokhyllan oxå, dammtorka, sortera, möblera, plocka under soffan, plocka i hallen, plocka i diskmaskinen.....
Nu har jag bara dammsugning kvar!
Skura vet jag inte hur jag ska göra... :/ Kanske går till pappa och lånar hans mopp! haha! Eller frågar grannen! ;)

Nu är det snart snyggt som f*n här igen! Åtminstone i nån timma.... :/

Och hör och häpna: (Mitt nya favvo uttryck??) Jag har KASTAT saker jag inte använder! Massor! Ja utom en clown i porslin som jag haft sedan jag var liten.. Trots att den är trasig så vart jag nästan gråtfärdig när jag höll den över sopsäcken så jag kunde inte.....

Jag är sjukt sugen på en Red Bull....

Måste handla oxå.. Men det tror jag att jag får göra ikväll... P ska ju komma hit och sätta in alla bilder m.m i min MIN dator ;) som jag hade på den andra... Bara han inte tagit bort något bara för att han "var svartsjuk" eller nåt... Då blir jag riktigt förbannad! För oavsett om det är på hans dator eller inte så är det mina saker! Men jag tror inte att han har gjort det, eller jag hoppas det i alla fall!

Nu går Alice Cooper på här för fulla muggar! ;) Bra städmusik!

Shit nu kanske man vågra bjuda hit folk igen! haha!

Skulle ju gått till soc idag med.. Men jag tror de har stängt nu.. :/ Typiskt.. Får ringa på måndag....

Nej nu ska jag ta det lungt tills Tindra vaknar sen ska jag dammsuga med mina nya dammsugarpåsar! haha! Ska bara komma på hur man stänger den där luckan.. Den är helt sjukt svår att få igen!!


Kommentarer
Postat av: marie

vill du städa hos mig med?

fniss



Du är inte den enda som hatar att byta dammsugarpåsar..

Jag blir tokig varje gång o ibland har jag varit nära slå ihjäl fanskapet haha



Kram på dej

2009-02-27 @ 20:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0